עזרה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה...
    ---
    04/04/2012

    ב"ה
    שלום,
    אני נערה בת 18 ואני פשוט מרגישה נורא ואיום.
    אני פשוט מדוכאת ברמות,ישנה המון,לא יוצאת,מדוכאת מהחיים.
    אח שלי שרואה אותי במצב הזה רק מציק לי יותר ויותר,מקלל אותי ושומר על זה שאני אהיה עצובה. פשוט שונא אותי ברמות שאי אפשר לתאר. שאלתי אותו למה הוא מתנהג אליי ככה והוא אמר שככה בא לו. אין סיבה. ההורים שלי לא ממש עושים משהו בנידון.

    באופן כללי המצב מזעזע,אני הולכת ברחוב ומרגישה שכולם נועצים בי מבטים. זה מביך אותי ברמות,עד כדי כך שאני לא יודעת על מה להסתכל. אני מרגישה שהם יתקפו אותי. אני שונאת כל רגע כזה. זה גם מה שבזמן האחרון גורם לי לא לצאת מהבית.
    גם עם חברות אין לי כוח כי אני לא מרגישה מוגנת שאני איתן. אני פשוט מרגישה לא מוגנת. וגם פשוט כי אין לי כוח אליהן.
    אני פשוט שונאת את החיים שלי והרבה פעמים ביום,בזמן שאני ערה אני חושבת פשוט להתאבד,כי אני מרגישה שאף אחד לא מבין אותי. חוץ מזה שבזמן האחרון אני מאוד שקטה וניסיון של ההורים שלי להבין מה קורה לי יצא מאוד מגעיל כי הם מטיפים לי שאני לא עושה כלום לשיפור המצב שלי. אז אני לא ממש משתפת אותם,אפילו שלפעמים אני מרגישה חנוקה עד כדי כך שבא לי באמת לסיים עם זה כבר...
    יש לציין שהלכתי לפסיכולוג וגם לקחתי תרופות. זה לא עזר. ולהורים שלי אין אפשרות כלכלית.
    אין לי מושג מה עוד לעשות. אני מפחדת שבאמת אני אהרוג את עצמי בסוף...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    05/04/2012

    היי,

    את מנסה לבדך להתמודד עם מצבך הנפשי וגם עם אחיך שמציק לך, ללא עזרה ותמיכה של הוריך ולפי מה שאת מתארת גם עזרה מקצועית לא הועילה לך. את מרגישה חסרת אונים, ייאוש ומאויימת על ידי אנשים שבחוץ. הדרך שלך להקל על עצמך היא להסתגר בבית ולא לצאת החוצה. אני מאוד ממליצה לך לנסות שוב עזרה מקצועית ולפנות לרופא פסיכיאטר. ניתן לעשות זאת דרך קופת חולים או לפנות למרכז לבריאות הנפש השייך לאזור מגורים. בנוסף, שיחות, תמיכה והכוונה של מטפל / ת פסיכולוג / ית יכולה מאוד לעזור. במהלך השיחות תלמדי כיצד לחזק את יכולות ההתמודדות שלך מול אחיך ובמצבים השונים של החיים.

    חזקי ואמצי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו