צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    ר
    05/04/2012

    אני חיילת, נמצאת קרוב לחצי שנה בצבא. התחלתי בצורה ממש טובה, בקורס שעברתי נהניתי מכל רגע, היו לי מלא חברות והרגשתי שאני מצליחה ואז הגעתי לשירות הסדיר. אני לא יודעת מה קרה בדרך אבל כל המוטיבציה שלי התרסקה. אין לי כוח לכלום, אני עצבנית ועצובה ובוכה כמעט כל יום. אני מיואשת מעצמי, לא בא לי לקום מהמיטה בבוקר, כל הזמן בא לי רק לישון וממש לא הייתי בנאדם שישן הרבה. אני לא נהנית מדברים שנהניתי מהם מאוד כמו מוזיקה, פשוט לא כיף לי! לא טוב לי! לא טוב לי בצבא, אני מרגישה טיפשה ולא יוצלחת, אני לא מרוכזת בצורה מפחידה ושוכחת מלא מלא דברים והייתי בנאדם ממש מסודר ומרוכז. אני מתחילה לחשוב על דברים איומים ואני לא מצליחה למחוק אותם מהראש שלי. אני בת יחידה וההורים שלי ממש חיים בשבילי ואסור לי להיות בדיכאון או לחשוב על דברים נוראיים כמו מוות, אסור לי! הם לא רוצים שאני אלך לפסיכולוג וכל הזמן אומרים לי שאני לא משוגעת, אני גם פוחדת שזה ישפיע על העתיד הצבאי שלי. אני מרגישה כאילו הפכו לי את המחשבות בראש, אני לא יכולה לחשוב על דברים בצורה שמחה, אני כל הזמן חושבת שלילי. חשוב לי לציין גם שאני אוכלת בצורה מטורפת ולמרות זאת יורדת במשקל, לא מרוכזת כמעט בכלל, שוכחת הרבה. יש לי כאבי ראש לפעמים ואני כמעט תמיד עייפה. זה נמשך כבר חודש בערך אבל עכשיו זה החמיר. אני לא יכולה עם זה שאנשים לא אוהבים אותי וחושבים עליי דברים ראים כמו שאני טיפשה, מגעילה, עצלנית... לא יכולה לסבול את זה! בבקשה תעזרו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    שרון לויט
    05/04/2012

    שלום לך,
    כדאי לעבור קודם כל בדיקות רפואיות, כדי לבדוק אפשרת של סיבה רפואית למצב שלך. סימפטומים כאלה יכולים לנבוע לעיתים מבעיות פיזיות, וכאשר הן נפתרות, גם המצב הנפשי משתפר.
    במידה שתוצאות הבדיקות יהיו תקינות, אני ממליצה בחום לפנות לעזרה של איש מקצוע. מי שפונה לעזרה של פסיכולוג או מטפל מקצועי אחר אינו "משוגע". אנשים רבים הסובלים מקשיים בחיי היום יום פונים לעזרה מקצועית, וזה לא אומר שום דבר רע עליהם. נשמע שההורים שלך מאוד סטיגמטיים לגבי קבלת העזרה הזו, ואני מקווה שתפעלי בצורה נכונה והגיונית עבורך, שאינה מושפעת מסטיגמות.
    בנוסף, אם את פונה למטפל באופן פרטי ולא במסגרת הצבא, אין סיבה שגורם כלשהו בצבא יידע על כך. יתרה מזאת, אם לא תפני לעזרה וקשיי התפקוד שלך ימשיכו, דווקא אז יש סיכוי שיהיו לך בעיות גם בצבא.
    בהצלחה חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    ר
    05/04/2012

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו