מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חושב שאני סובל מדיכאוןדן16/04/2012
בחודשיים האחרונים יש לי מצבי רוח משתנים עם ספטומים זהים לאלה שעליהם קראתי באינטרנט אבל מצבי הרוח האלה באים והולכים,והבנתי שבדיכאון מצבי רוח באים והולכים אבל לא ראיתי בהרבה מקומות שזה כתוב ורק באתרים אחדים,אין לי מושג אם זאת בעיה או שזה יעבור אם הזמן וזה פשוט קשור לעובדה שאני מתבגר או להתייעץ עם הוריי שאני לא רוצה להגיד להם סתם ואולי להדאיג אותם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושב שאני סובל מדיכאון - תגובה
שרון לויט16/04/2012היי דן,
הייתי נזהרת מאוד מאבחון עצמי. יש תופעה שנקראת "תסמונת הרופא המתמחה", ומדברת על כך שסטודנטים לרפואה או לפסיכולוגיה מאבחנים בעצמם את כל המחלות שיש בספר הלימוד שלהם, מאחר שאם מתעקשים ניתן למצוא בעצמנו קווי דמיון כמעט לכל אבחנה. הדבר כמובן מכניס לחרדות מיותרות, וקורה גם להרבה אנשים שקוראים על מחלות ותופעות באינטרנט. אם אתה בגיל ההתבגרות, ייתכן בהחלט שמצבי הרוח קשורים בכך. כדאי להתייעץ עם גורם מקצועי- יועצת בי"ס או פסיכולוג בי"ס, או מטפל חיצוני- כדי לפנות אליו אפשר להתייעץ עם ההורים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דן18/04/2012תודה על התגובה,אמי למדה סיעוד ואמרה לי שיכול להיות שאני סתם מפחד או זה בגלל הורמונים,היא אמרה לי לעקוב אחרי ההשתנויות במצבי ברוח שלי ואם זה ימשיך אז נפנה לגורם מוסמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ששחכתי לשאול
דן18/04/2012כמה זמן בערך אמור להימשך כל אחד ממצבי הרוח האלה אם זה באמת קשור להתבגרות? זה הולך אצלי כבר שלוש ימים ברציפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ששחכתי לשאול - תגובה
שרון לויט18/04/2012היי דן,
אין לדעת כמה זמן זה יימשך. זה משתנה אצל כל אדם. עדיף להתייעץ עם רופא המשפחה שלך בנושא. בכל אופן, אם הדבר נמשך שלושה ימים בלבד, מדובר בזמן מועט, ולא ניתן לאבחן שום הפרעה נפשית על בסיס כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דן18/04/2012אני מתכוון לתקופה הזאת,היו לי עוד כמה פעמים כאלה במרחקים של שבוע-שבועיים זה מזה אבל זה לרוב נגמר אחרי כמה שעות מקסימום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

