דיכאון בחיפוש עבודה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון בחיפוש עבודה...
    אור
    24/04/2012

    שלום.

    אני במצב של חיפוש עבודה כרגע, התחלתי לחפש תקופה ארוכה לפני פסח עבודה והמצב הנפשי שלי היה בסדר גמור והצלחתי להיתמודד מול רעיונות עבודה והכל. ופתאום אחרי פסח אני מוצאת את עצמי ללא כוח, אני מנסה לחפש עבודה ולקבוע רעיון עבודה, ואני בסוף מבטלת רעיונות עבודה אחד אחרי השני כי אני לא מסוגלת להגיע אין לי כוח... ממש מרגישה מותשת נפשית, אני מנסה קצת להעיר את עצמי ולחזור למצב הקודם של לפני החג, ואני ממש ממש לא מצליחה ולא מסוגלת. ויש לציין שילדתי לפני 10 חודשים והתינוק שלי רשום למעון לשנה הבאה ואני דיי לחוצה להשיג עבודה כדי שאוכל לממן את התשלום למעון, ואני לא מצליחה לזוז ואני מרגישה מין דיכאון כזה, מזה שאני לא מצליחה לעשות כלום עם עצמי, וזה מאוד מלחיץ אותי המצב הזה ואיני יודעת עד מתי זה ימשך כחה ויחזור למצב הרגיל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון בחיפוש עבודה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון בחיפוש עבודה... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/04/2012

    אור שלום,

    אני ממליצה לך לשקול אפשרות של עזרה תרופתית. לעיתים קרובות. תרופות אנטי דיכאוניות משפרות את הרגשתך ותוך זמן קצר יחסית תוכלי לחזור לעצמך. אפשר לקחת את התרופות לתקופה מוגבלת וכאשר תרצי להלבנת תוכלי לעשות זאת בתאום הם הרופא. לדעתי, שווה ללכת על האופציה התרופתית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה המהירה...!

    אור
    24/04/2012

    שלום
    תודה רבה על התגובה המהירה..!

    בקשר לתגובה כתבת שאת ממליצה בטיפול תרופתי, אני דיי מיסתייגת מהנושא הזה ואני מעדיפה כל דרך אחרת לנסות חוץ מזה. אם יש לך איזה משהו אחר לייעץ לי שיכול לעזור לי אשמח לשמוע!! אני עברתי כבר תקופה כזאת והצלחתי לחזור לעצמי ממש למצב הרבה הרבה יותר טוב מצב נורמלי ורגיל. ובתוך תוכי אני יודעת שבסופו של דבר אני יחזור לעצמי והכל יהיה בסדר ואני יסתכל על המצב אחורה ויסיק מסקנות מאיפה נבעה העייפות הזאת וידע מה גרם לי לכך כדי לא לחזור על זה שוב.אבל מה שלא נותן לי מנוח זה הלחץ הפנימי הזה והדאגה שהמצב הזה יעבור כבר יעבור כבר, כי אני רוצה כבר לחזור לעצמי ולהמשיך הלאה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה המהירה...! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/04/2012

    היי אור,

    נראה שישל כוחות ופוטנציאל שרק צריך לאפשר לו לצאת לידי ביטוי. בעבר הצלחת להתמודד בצורה טובה מאוד, הדבר מעיד על הכוחות שיש בך. תרופות פשוט עושות את העבודה תוך זמן יחסית קצר. בנוסף, אני ממליצה על פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. ישנו עוד טיפול לא תרופתי שהוכח כטיפול יעיל אנטי דיכאוני הינו גרייה מגנטית למוח TMS. טיפול זה ניתן על ידי פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו