מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פחד חברתיאני11/05/2012
אני חוששת מתלות באנשים משפחה חברים ובעיקר בן זוג
היה לי בן זוג שהיחסים נגמרו בכאב גדול וחשבתי וחשבנו שנהיה ביחד תמיד
ומיוזמתי אנחנו לא בקשר בכלל
אני מפחדת מזוגיות למרות שאני רוצה חבר אני מפחדת מאיזושהי הקרבה שצריך לתת בשביל זוגיות ושבסוף הקשר נגמר ואז זה מרגיש שויתרתי מעצמי
יש לי מעט חברים אומנם מאוד טובים אבל אני מרגישה לבד שאין לי מספיק חברה
אני במצב נורא מבלבל בחיים ואולי אעבור עיר ואהיה בעיר אחרת לבד לגמרי
ואחזור לעיר שלי פעם ב3 שבועות חודש אני יודעת שאדבר ואהיה בקשר עם חבריי
אבל אם עכשיו אני לא רואה חברים ישנים וטובים איך אכיר אנשים חדשים בעיר שאעבור אליה?
ואני מאוד רוצה זוגיות אבל לא מבינה איך משלבים ואיך לא נעלמים בזוגיות אבל גם איך נותנים מקום לזוגיות
לפעמים כואב לי שנגמרה מערכת היחסים שהייתה לי כי אף אחד לא קרוב אליי כמוהו ואני מפחדת שלא אכיר מישהו שיהיה כמו שאני צריכה ושאהיה לבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד חברתי - תגובה
שרון לויט13/05/2012שלום לך,
כאשר נכנסים לקשר זוגי, תמיד קיים הסיכוי שהקשר יסתיים בסופו של דבר, ותמיד קיים גם סיכוי להיפגע. מאידך, אם לא נכנסים לקשר זוגי, אין סיכוי להיפגע, אך גם אין קשר זוגי- דבר שרוב האנשים תופסים אותו כחיסרון גדול יותר מאשר הפגיעה. ייתכן שאת חוששת ליצור קשר זוגי, מאחר שאת מאמינה כי הפגיעה הצפויה היא דבר נורא, שאסור לקרות, ויש להימנע ממנו בכל מחיר. המחשבה הזו יכולה למנוע ממך לקבל את מה שאת באמת רוצה, שהוא זוגיות. רצוי לעבוד על מחשבות מסוג זה ומחשבות נוספות שמקשות עלייך (למשל הפחד להיבלע בזוגיות). אפשר לעשות זאת בעזרת מטפל CBT או מאמן אישי (כאשר מטרת האימון היא מציאת זוגיות או הכנה לכך). בנוסף, הטיפול או האימון יכולים לסייע לך במציאת שיטות להרחבת המעגל החברתי שלך, בצורה יעילה ושיטתית. למשל, האינטרנט היא דרך טובה להכיר אנשים, אך יש דרכים לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

