שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    נורית
    16/05/2012

    שלום, אני סובלת מהפרעות חרדה כבר כמעט 20 שנה עם עליות וירידות בתדירות ובעוצמה. מטופלת כל השנים בכדורים. בנוסף, הייתי בטיפול פסיכולוגי, קבוצה, CBT, ביו פידבק ודמיון מודרך. שום דבר לא גרם לחרדות להפסיק. עדיין יש לי התקפי חרדה. כרגע אני לוקחת ויאפקס (כל כמה שנים בערך אני מחליפה כדור מכיוון שחוזרות החרדות) האם יש טיפול אחר? אני כבר נואשת ולא יודעת לאיזה טיפול לפנות ומה לעשות - האם יש משהו יותר אינטנסיבי - אגרסיבי - או כל דבר אחר שיכול לעזור??? אני נמנעת מלעשות המון המון דברים מפחד מההתקפים למרות כל הטיפולים והידע מהנושא. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    שרון לויט
    16/05/2012

    היי נורית,
    לפני שפונים לעוד ועוד טיפולים, יש לבדוק מדוע הטיפולים הקודמים לא עבדו, ומה השתבש שם בדיוק. יכולים להיות גורמים רבים לאי הצלחת טיפול: חוסר כימיה עם המטפל, חוסר הבנה של הגישה הטיפולית/ הפנמה של הטכניקות, חוסר מוטיבציה או השקעה, עזיבה לפני הזמן וכו'. הטיפול בהתקפי חרדה הוא ברוב המקרים קצר מועד ויעיל מאוד, ואם אינו מצליח, יש לבדוק באופן מדויק את הסיבות לכך, ולנסות לפנות לטיפול או מטפל שיענו על הציפיות. לו הייתי יודעת מה בדיוק היה בטיפולים שעברת ולמה זה לא עבד, הייתי יכולה לייעץ לך בצורה ממוקדת יותר.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו