חרדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות
    משהי
    17/05/2012

    שלום אני בת 21 מזה שנים אני סובלת מחרדות בזמן צפירות(יום השואה, חללי צה"ל),
    לפני שנה טופלתי במרפאת חרדה בבית חולים שניידר ל תקופה וקיבלתי פריזמה של 20 מ"ג. בשל הגיל שלי נאלץ להפסיק את המפגשים עם הפסיכאטרית ועד לפני חודש טופלתי על ידי פסכולוגית בבית חולים אחר היום אני סובלת ממש מחרדות ואין לי אף אחד לדבר איתו לא במשפחה כי אין מי שמבין אותי ולכן אני מסתגרת ולא מדברת על מה שמציק לי וזה קשה לי לפני אנשים אני עושה "הכל בסדר"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות - תגובה

    שרון לויט
    17/05/2012

    שלום לך,
    לא ברור לי האם את ממשיכה לקחת את התרופה, מדוע הפסקת את הפגישות עם הפסיכולוגית אם את עדיין סובלת, כמה זמן טופלת והאם הטיפול (הן התרופתי והן הפסיכולוגי) עזר. אין מניעה שתמשיכי טיפול פסיכיאטרי אצל פסיכיאטר מבוגרים בקופת חולים או אצל פסיכיאטר מבוגרים במרפאה לבריאות הנפש בה טופלת. בנוסף, מומלץ להמשיך ולהיעזר בטיפול פסיכולוגי, רצוי מסוג קוגניטיבי התנהגותי (CBT), שיכול להקנות לך כלים מעשיים להתמודדות עם החרדות, תוך זמן קצר יחסית. כנראה שנוצרה התניה לגבי הצפירה, כלומר, המוח למד להפעיל באופן אוטומטי תגובת פחד עם הישמע הצפירה, והחלק ההתנהגותי של הטיפול יכול לבטל התניה זו בקלות. בנוסף, הטיפול המשולב- פסיכולוגי ותרופתי- הוא בעל היעילות המקסימלית. אם פריזמה לא עזרה לך, ניתן לשנות מינון או להחליף תרופה, בהוראת פסיכיאטר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו