דיכאון אחרי לידה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון אחרי לידה?
    מיכל
    18/05/2012

    שלום רב, אני כחודשיים אחרי לידת בני (שלישי אחרי 2 בנות) לידות רגילות הריונות תקינים מרגישה בזמן האחרון שינויים קיצוניים במצבי הרוח. חשוב לי לציין שלא היו לי דברים כאלה בלידות הקודמים הכל היה בסדר אבל משום מה פה מאוד קשה וחדש לי כל הדברים האלה, אפילו לעבוד (מה שעשיתי בשמחה ובכיף) לא בא לי בכלל ואני אפילו חושבת לפעמים עד כמה אני אני לא טובהוגרועה כי העצבים והלחץ שלי באים לידי ביטוי לא פעם ביחס לילדות. אני לא ידועת אם זה דיכאוןאחרי לידה או שפשוט השגרה ה"חדשה" הזאת (לא לצאת מהבית, הבכי בגלל גזים וכדומה) זה מה שגורם לי לכך. אני מאוד אשמח לקבל הכוונה איך מתמודדים עם זה ומה ניתן לעשות על מנת לטפל בזה כי זה מאוד קשה לי, מלחיץ ולא נוח לי רגשית עם כל השינויים הללו.
    תודה רבה על היכולת לפרוק ולסייע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון אחרי לידה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון אחרי לידה? - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    18/05/2012

    למיכל שלום. מזל טוב להולדת התינוק!
    כדי לתת אבחנה מדויקת נדרשת בדיקה מעמיקה של מצבך. דיכאון וחרדות אחרי לידה הינה תופעות שכיחות יחסית אשר דורשות טיפול. נשים רבות מתנסות במצבים דיכאוניים וחרדתיים לאחר הלידה.
    אני מאוד ממליצה לך לפנות או לרופא משפחה (הארכה ראשונית) או לרופא נשים או לפסיכיאטר בהקדם לאבחון והמלצה על טיפול.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו