מצב רגשי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב רגשי
    אני
    19/05/2012

    אני מגדירה את עצמי כאדם עצמאי אפילו מאוד.
    יש לי תחביבים שאני נהנת לבצע ובוחרת לבצעם לבד
    אך קורה לא מעט שאני מרגישה לא "מסופקת חברתית" אין לי הרבה חברים
    וגם המעט האלה לא רואה הרבה ,ולרוב מרגישה שהם יוצרים איתי קשר רק כשמתאים להם בדיוק ולא יחשבו עליי מעבר, לא יזמו איתי פעילויות מעניינות יותר ואילו עם אחרים כן ,וכשאני יודעת על פעיליות עם אחרים אני נפגעת. אני מצידי כן יוזמת ומציעה וגם מתקשרת לשלאול לשלומם.
    אני מרגישה בודדה לעיתים, על אף שאני מנסה להעסיק את עצמי ולמלא את זמני הפנוי. לפעמים מרגיש לי כי אין לי זמן לעצמי אך מעציב אותי שכשאני רוצה להיות עם חבריי הם כבר חשבו על משהו אחר ולא חשבו עליי, אני חוששת שבזוגיות הבאה שתהייה לי אני ארגיש תלותית אולי וארצה שהחבר ימלא את החסר הזה, בזוגיות שהייתה לי נתתי המון חופש לבן זוגי והיינו נפגשים רק בזמנים מסויימים וגם איתו הרגשתי לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב רגשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב רגשי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/05/2012

    שלום לך,

    לפי מה שאת מתארת את מרגישה בודדה ולא מצליחה לבנות קשרים חברתיים משמעותיים. יתכן וכדאי לך ללמוד כישורים חברתיים על מנת לשפר את האינטרקציות החברתיות שלך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו