דכאון ? חרדה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון ? חרדה ?
    דני
    19/05/2012

    שלום,

    בני בן ה 17 אובחן לפני כ שנה כסובל מדכאון. זאת לאחר שהפסיק ללמוד והסתגר בבית.
    הוא קיבל כדורי לוסטראל ועוד כדור נוסף, שנותנים אותו גם במקרי אפילפסיה (שהבנתי גם מייצבת מצב רוח).
    מאז המצב שלו השתפר , אך יחד עם זאת התחילו אצלו כל מיני עוויתות בפנים, הליכה מוזרה .
    אולי זה כבר התחיל במידה מסויימת לפני הכדורים, אך גבר עם הכדורים או לפחות לא עזר.
    הוא חזר ללמוד והצליח מאוד תקופה ראשונה.
    אך מאז הוא החליט מרצונו להפסיק את הכדורים, גם לא אוכל טוב
    , הוא גבה מאוד ויחד עם זאת רזה מאוד.
    הוא עדיין ממשיך ללמוד, אבל ההשגים שלו התדרדרו מאוד.
    גם העוויתות ממשיכות, למרות שיש לי הרגשה כשמאירים לו על כך, הוא עושה מאמץ ומשפר את המצב.
    אבל עם לימודים יש לו ממש ירידה - נראה לי הוא מאוד נלחץ כשמגיע המבחן ולא מצליח לעשות את המבחנים.
    אני מפחד שהמצב שלו ייתדרדר, אך תרופות הוא לא מסכים לקחת שוב.

    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון ? חרדה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון ? חרדה ? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/05/2012

    דני שלום,

    נראה שהמצב מורכב וכן מחייב התערבות מקצועית. האם בנך נמצא בטיפול פסיכולוגי? האם יועצת בית הספר נמצאת בתמונה? במידה ולא כדאי לערב קודם כל את היועצת שתוכל לעזור לו בהתמודדות בבית הספר.

    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו