מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אסטוספיר19/05/2012
שלום דר
אני לוקחת אסטו 15 חודשים. התחלתי עם 10 מ"ג עליתי ל20 מ"ג ועכשיו הרופא אמר לרדת כבר ל10 מ"ג.
מה שמתסכל אותי
א. שעליתי במשקל 7 קילו!!! שזה לבד גורם להחמיר את הדיכאון!
ב. למרות שיש שיפור גדול בהרגשה של החרדה והדיכאון, התרופות לא העלימו את זה עד הסוף!! אני עדיין מפחדת מנסיעות ארוכות, ומקומות חדשים אז מה היה לי כאן???
האם אין תרופה נוגדת דיכאון שלא גורם לעליה במשקל???
ולמה התרופות לא עשו את שלהם עד הסוף???
תודה מראש
וממתינה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר לקבל תשובה??תודה
ספיר21/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תגיבו מה לעשות???
ספיר22/05/2012הרופא חסר סבלני לשמוע אותי.
הוא בעיקר מבסוט שיש קצת שיפור במצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת תשובה. תודה
ספיר03/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטו - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן05/06/2012לספיר שלום. עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. השמנה עם אסטו הינה תופעת לוואי מאוד נדירה. זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.תחזור שוב לרופא שלך
יכול להיות שיש מקום להחליף את התרופה.
חשוב לעשות פעילות גופנית .
בהצלחה
אשמח לענות על שאלות נוספות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

