מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא כאן לא שםמתוסבכת28/05/2012
נראה לי שאני באיזשהו דיכאון
עוד לפני שאני קמה בבוקר אני בחוסר חשק לקום לשגרת היום שלי
גם דברים שבעבר יותר אהבתי והעניקו לי סיפוק עכשיו אני הולכת רק כי כבר לא נעים לא להגיע
אני חושבת לעזוב את הלימודים ולעבור למשהו אחר וביינתים אני הולכת אבל לא משקיעה ואין לי רצון לעשות את המטלות ,ובימים כמו היום מעדיפה לדחות עד כמה שניתן את ההליכה ללימודים ואם היה אפשר הייתי נשארת בבית
אני קמה וישר תוקפות אותי מחשבות שנאה והאשמות לאקס למרות שעברה כבר שנה וכמה חודשים מאז הפרידה אני עדין מאשימה אותו בהרבה דברים ולא מבינה איך סבלתי אותו כ"כ הרבה זמן
אני יודעת שכדאי לעבור את האידיוט שיצאתי איתו אני צריכה להתאהב באחר וכך משקיעה יותר מדי אנרגיות בלחפש אחר
הייתי מעדיפה להישאר במיטה לא לעשות כלום ומתישהו לקרוא להעביר את הזמן שלי בקריאה אולי מתישהו ללכת להוציא את העצבים בספורט.
גם מהחברים אני מתוסכלת מרגיש לי שאני לא מספיק חשובה ומעניינת עבורם ושהם מעדיפים להיות עם אחרים ולא איתי ,מרגיש לי שאני בעיקר מתעסקת במה שקורה איתי בחברויות האלה ופחות מעניין אותי מה קורה אצלם וזו לא הדרך לחברות
אני בעיקר רוצה לבלות עם חברים אבל זה קורה פחות מדי
אני כמעט במחשבה פשוט לוותר גם על היום הזה פשוט לא בא לי על כל זה
איך אני מפסיקה את המחשבות האובססיביות על האקס
אם אני אתחיל לעבוד וללמוד אז אני אכנס לתוך זה אבל פשוט לא בא לי
אני גם חושבת להפסיק איזו מסגרת ששואבת לי זמן ולא תיתן לי את מה שהיא אמורה ללתת בסופו של דבר כי אני צריכה זמן לנוח נמאס לי מהמרוץ הזה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא כאן לא שם - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/05/2012שלום לך,
אני שומעת שאת נמצאת בתקופה קשה, חסרים לך כוחות ומוטיבציה להמשיך את שגרת חייך. את יודעת מה עליך לעשות אך לא מצליחה להניע את עצמך. כשאת מוותרת לעצמך את מתדרדרת ונחלשת עוד יותר. נסי להלחם, לדחוף את עצמך, להכריח את עצמך למרות שהדבר קשה מאוד. בסופו של בדר המאמץ ישתלם כאשר לא תשקעי בתוך הדיכאון. כלים נוספים להתמודדות יעילה עם המצב ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. במהלך הטיפול תרכשי מיומנויות של שליטה במחשבות המטרידות, שיטות להגברת האקטיביות ועוד.
חזקי ואמצי,
אשמח לענות על שאלות נוספות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

