רוצה להיות נורמלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה להיות נורמלית
    הדס
    08/06/2012

    שלום.
    אני בת 27.כבר הרבה שנים מאובחנת בהפרעת אישיות גבולית.לוקחת פרפמן וויאפקס.כמעט שנתיים אני עובדת במסגרת של מפעל מוגן.וכרגע אני באמצע תהליך לעבור לעבודה רגילה לגמרי.בסופרמרקט.אני מרגישה שהחרדות שהיו לי והמחשבות רדיפה פחתו מאוד.אך עדיין אני מאוד רגישה ופגיעה.וקשה לי להתמודד עם אנשים שפוגעים בי.ואני לא יודעת איך לענות ואיך להתמודד.ובגלל זה קשה לי לתפקד בעבודות.ואני כבר רוצה להיות ולהרגיש בחורה נורמלית.כמו כולם.וזה נורא קשה לי.
    מה אעשה כדי להתחזק? כדי להתחזק מול אנשים שפוגעים בי בעבודות.ובכללי?
    מה אעשה כדי להרגיש כמו כולם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להיות נורמלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיות נורמלית - תגובה

    שרון לויט
    08/06/2012

    היי מיכל,
    את מדברת, למעשה, על לימוד מיומנויות הקשורות ביחסים בין- אישיים. ניתן בהחלט לרכוש את המיומנויות האלה. קיימת שיטה טיפולית המותאמת במיוחד לבעלי הפרעת אישיות גבולית, שאחד המרכיבים המרכזיים שלה עוסק ברכישת המיומנויות. השיטה נקראת DBT (טיפול דיאלקטי התנהגותי), והיא נמצאת תחת ה"מטרייה" הרחבה יותר של גישת ה- CBT. הטיפול הוא פרטני וקבוצתי במקביל, וניתן לקבל אותו באופן פרטי או בחלק ממרפאות בריאות הנפש. אם יש לך אפשרות לפנות רק לאחד הטיפולים (מה שקורה בלא מעט מקרים), הייתי ממליצה לפנות לקבוצתי, מאחר שהוא מתמקד בעיקר ברכישת המיומנויות.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו