מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקף פסיכוטימיקי08/06/2012
הסיפור שלי מאוד ארוך לכן אקצר בכמה משפטים. היה לי בן זוג שב 3 שנים התעלל בי מילולית הוריד לי את הביטחון,ובסוף הכל נגמר בבגידה.(מצידו כמובן).הייתי שבורה חזרתי לעשן חשיש כל יום כל היום,והפסקתי לאכול מרוב דיכאון.טופלתי במשך שנתיים באנורקסיה הגעתי למשקל של 41 ואמא שלי כבר לחצה עליי מאוד.במהלך כל התהליך הכרתי בחורה מדהים אבל בגלל כל הכאב שחשתי היו לי המון מגננות ,ופחדתי להתאהב שוב,תמיד היתה קשה וידעתי בדיוק מה אני לא רוצה...לא היה קל היו רגעים טובים והיו גם פחות אבל זה קרה בגלל שהמעבר היה חד מידי בדיוק 4 חודשים אחרי הפרידה הכואבת.היה לי קשה לחיות עם ההרגשה שאני לא מאוהבת בו,ממש הגיע לו הוא בחור טוב וכל כך אהב אותי אבל בכל זאת נשארתי סגורה.אחרי שנה וחצי נכנסתי להריון והחלטנו להתחתן.לאחר הלידה חזרנו קצת לעשן,גם הוא היה מעשן קל כשהכרנו אך זה חזר שוב,ואז קרה המקרה הנורא: בעלי עישן גוינט ומסתבר שבערב לפני ובאותו ערב הוא לקח כדור הרגעה מכל הלחץ שהיה שרוי בו(בתקופה הזאת הינו אמורים לנסות את מזלנו בחול ולפתוח עסק הוא צעיר ממני ב 3 שנים.. אז האחריות היתה כבדה)ישבנו ועישנו ולפתע הוא קרס,נפל מהכיסא וקם בן אדם אחר,הוא נהיה אלים לא היה לו את המבט הטוב שלו בעניים,הוא תקף בחומרה את אמא שלי מול העניים שלי ולאחר דיונים וחקירות מסתבר שהוא עבר התקף פסיכוטי....היום הולא זוכר כלום והכל קרה לפני כ חצי שנה.אני מפחדת לגור איתו אפילו בתת מודע שלי כי אני לא מודה בזה אבל אני מרגישה קצת פחד,כיום הוא בחול עושה את מה שתכננו לעשות לפני המקרה,ואני בארץ עם הילדה.יש לי עבודה טובה רכב טלפון מהחברה וכל מה שצריך,בזמן ההחלמה שלו(שדרך אגב הסתיים שחרור ללא כדורים,זה היה מקרה חד פעמי בגלל הריאקציה של הכדור עם החשיש)בניתי לעצמי שיגרה טובה לי ולילדה והיום הוא רוצה שנעבור לשם לגור איתו. השאלה שלי היא כזאת- אני מנסה להסביר לו שצריך לחכות ושימשיך בנתיים בשלו ושאני צריכה זמן ,הוא הרי לא זוכר את המקרה זה מן תקופה רעה שהוא עבר אותה וזהו אצלי זה ממש לא ככה,אני כועסת עליו מבפנים אפילו שזה לא היה הוא,קשה לי לקיים יחסי מין איתו בהנאה,קשה לי לאהוב אותו ,כל הזמן עולים ליצ רגעים מהמקרה,והיום אני בצומת דרכים.כולם מפחדים שאני אסע לשם עם הילדה אבל זה עדיין בעלי והילדה צריכה גם אבא......לא קל בכלל,האם טיפול בכלל יכול לעזור לי להשכיח את מה שחוויותי שם או להקל בכלל?וזה עוד בקצרה....:)תודה והמשך יום מקסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקף פסיכוטי - תגובה
שרון לויט08/06/2012היי מיקי,
אכן, לא קל להתמודד עם הזכרון הכואב, ועוד יותר כאשר בן הזוג אינו שותף לחוויה שלך או אינו מוכן לדבר עליה. לדעתי, כדאי לכם לשקול את האפשרות של ייעוץ/ טיפול זוגי. הדבר יעזור לכם לענות על השאלות האם וכיצד לשקם את הזוגיות, ובמידה שתחליטו שכדאי לשקם אותה, הוא יסייע בידכם לעשות זאת. בטיפול תהיה הזדמנות לדבר על הפחדים והזכרונות שלך, ולפי דעתי זהו תנאי הכרחי עבורכם ליצירת זוגיות בריאה וחזקה יותר. במידה שתחליטי לא לחזור לחיות איתו, את יכולה לעבור טיפול אישי כדי להתמודד עם הזכרונות. הטיפול אמנם לא ישכיח אותם, אך יכול לעזור לך לעבד אותם בצורה יעילה יותר, ולהתגבר בסופו של דבר על התחושות הקשות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

