נמאס מכל הקוסמים באינטרנט מדוכא!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס מכל הקוסמים באינטרנט מדוכא!
    דניאל
    12/06/2012

    שמי דניאל.
    זה שנים שאני מרגיש דיכאון, כולל בעיות קשב וריכוז, דימוי עצמי נמוך, החיים עצובים לי(ללא שום סיבה מוצדקת) קושיי להחזיק מערכת יחסים ארוכה אני אדם תלותי מאד. בעבודה אני לא מחזיק מעמד הרבה חוסר מוטיבציה שוקע במחשבות אני מצטט עמיתיי לעבודה "אתה נראה שפוף". "נראה דיפרסיבי". אני מפתח שנאה לאנשים מבלי להכיר אותם או מבלי שעשו לי דבר. אני מתעצבן מהר מאד. אם אני מתחיל משהו אני בדר"כ לא מסיים. אני פוחד מתגובות של אחרים מה יגידו עלי ומה יחשבו. אני מרגיש מנוהל ע"י המחשבות שלי אני מרגיש שאלה לא החיים שאני אמור לחיות ואיני מצליח למצוא פתרון לבעיות אלה!! באינטרנט יש הרבה "קוסמים" אך אני לא מחפש קוסם. אין לי כסף מיותר אני באמת ובתמים רק רוצה לחיות טוב יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס מכל הקוסמים באינטרנט מדוכא! - תגובה

    שרון לויט
    12/06/2012

    היי דניאל,
    אינני יודעת באילו תחומים עוסקים ה"קוסמים" באינטרנט שדיברת עליהם, אולם אתה בהחלט צודק- אין פתרונות קסם. כל פתרון אפשרי למצב שלך דורש השקעה וסבלנות. קיימת האפשרות של טיפול תרופתי בתרופות נוגדות דיכאון, שהן בטוחות מאוד לשימוש ובעלות מעט תופעות לוואי. ניתן לקבל אותן אצל פסיכיאטר או רופא משפחה. ההשפעה שלהן מתחילה להיות מורגשת רק לאחר מספר שבועות, כך שיש להתאזר בסבלנות. בנוסף לכך, קיימת האפשרות של טיפול פסיכולוגי. אני כמובן דוגלת ב- CBT, שיעילותו הוכחה במספר רב של מחקרים, וניתן להשיג תוצאות תוך זמן לא ארוך. אולם, כדאי לברר ולקרוא על גישות הטיפול השונות, ולבחור מתוכן את המתאימה לך. הכסף שמושקע בטיפול אינו "מיותר", מאחר שבריאותך ורווחתך הנפשית חשובות לך. אפשר לברר על אופציות לקבלת טיפול נפשי במחיר מוזל במסגרות שונות (למשל קופ"ח).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר היכרות עם משככי דיכאון

    דניאל
    12/06/2012

    לפני מספר חודשים פניתי לרופאת המשפחה בטענות אלה, היא רשמה לי ציפרלקס 10מ"ג לאחר שתי חפיסות (חודשיים) הגעתי למסקנה שזה מדכא אותי יותר מאשר עוזר לי.למרות שהרוקח היה איתי במעכב צמוד באשר לטיפול ולהשפעות התרופה. פה אחד החלטתי לוותר והבנתי שאין מנוס מחיפוש טיפול מתאים. בעוונותיי ניסיתי כל מיני טיפולים אלטרנטייבים אך ללא הועיל.. יש כל כך הרבה שיטות טיפול שזה כבר מבלבל מאד. לגבי cbt זה טיפול קוגנטיבי התנהגותי? אם כן אז קראתי הרבה אודות טיפול זה. הבנתי שטיפול זה הוא כח עולה עכשיו בעולם הפסיכולוגיה, בכל אופן אני לא מתכוון לאבחן את עצמי ואני מעדיף לתת את הכבוד לאנשי המקצוע. באשר לסוג הטיפול אשמח לקבל הכוונה לגבי מקומות ספציפיים המאבחנים ומטפלים בעניין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר היכרות עם משככי דיכאון - תגובה

    שרון לויט
    12/06/2012

    היי דניאל,
    אכן, מדובר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי. הטיפול למעשה קיים כבר משנות השישים, אך בארץ קיבל את המנוף הראוי רק בעשורים האחרונים, ובשנים האחרונות צובר יותר ויותר תאוצה. אם אתה מעוניין בהכוונה למקום ספציפי המתאים לך, אתה יכול לשלוח לי מייל (נמצא בפרטי ההתקשרות) תוך ציון אזור מגוריך.
    אגב, לגבי טיפול תרופתי, ייתכן שמינון גבוה יותר, או החלפת תרופה, היו עוזרים. קיים מיעוט של אנשים שלא מגיבים כלל לטיפול תרופתי. בכל אופן, זה עניין של בחירה וזה בסדר להיעזר רק בטיפול פסיכולוגי ללא תרופות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו