חיים ללא תכלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיים ללא תכלית
    נחמה
    18/06/2012

    אני פנסיונרית (75), אם לשניים, פרודה. סובלת מדיכאון וחרדות כבר הרבה שנים וטופלתי לסירוגין בכל התרופות שיש. כרגע מטופלת בוויפאקס 150 מ"ג ובקלונקס (חצי כדור ליום). זה לא פותר לי את בעיית הדכדוך והחרדה. אני רובצת הרבה במיטה, מסרבת לצאת לפגישות, להתעמלות, לחוגים, לסרט או להצגה. פשוט יש לי רתיעה מכל דבר שעשוי לגרום לי הנאה. מתוך כך אני סובלת מבדידות ותוהה הרבה על משמעות החיים שלי. יש לכם עצה לכדור שיעזור יותר? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיים ללא תכלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים ללא תכלית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    18/06/2012

    נחמה שלום,

    לגבי התאמת התרופה עדיף שתתיעצי עם הרופא המטפל שמכיר אותך ואת מצבך. האם ניסית טיפולים לא תרופתיים כגון גרייה מגנטית למוח TMS? טיפול ב TMS הוכיח את עצמו כיעיל לדיכאון עמיד בנוסף לתרופות ובלעדיהן. בנוסף, חשוב לציין כי גם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT מאוד עוזר בהתמודדות עם דיכאון וחרדה ובמצבים של דיכאון קל עד בינוני השפעת CBT זהה להשפעת וויפאקס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו