דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    אורה
    19/06/2012

    שלום,
    אני נמצאת עכשיו במצב של דיכאון שכל היום אני בוכה ... הבעיה היא שיש דברים שמפחידים אותי לגבי העתיד שלי לגבי אם אני אוהבת את בן זוגי ודברים שאני ממש לא יודעת מה הם.
    ניסיתי ליצור מרחק ביני לבין בן הזוג שלי אבל שום תוצאה לא הניבה עדיין
    אני נפגשת עם פסיכולוגית פעם בשבוע ואני מרגישה שהיא ממש לא עוזרת לי !
    אני מאוד רוצה לצאת מהדיכאון הזה אני רק לא יודעת איך ומה לעשות
    אני מאוד נגד לקיחת תרופות ומעוניינת בטיפול טבעי לגמרי חשבתי על היפנוזה אני רק לא יודעת אם זה בכלל עוזר
    מבקשת עזרה בדחיפות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    שרון לויט
    19/06/2012

    שלום אורה,
    לא ברור לי איך טיפול בהיפנוזה אמור לעזור לדיכאון. בכל אופן, ייתכנו מספר סיבות לכך שהטיפול שאת עוברת לא עוזר. באופן כללי, אני ממליצה להגדיר מטרות טיפוליות ספציפיות, ולהגדיר יעדי זמן (פחות או יותר) להשגת כל מטרה. בדרך כלל טיפולים המוגדרים מראש כקצרי מועד עושים זאת. ספציפית, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא זה שנותן כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיה והקלת הסימפטומים. מומלץ לקרוא עליו חומר.
    בנוסף, כדאי לעסוק בפעילויות אהובות, פעילות גופנית ולהקיף את עצמך באנשים שאוהבים אותך ככל האפשר- כל אלה ידועים כבעלי השפעה חיובית על מצב הרוח. ניתן גם לקבל טיפול בתזונה, שכן תוספי תזונה מסוימים משפרים את מצב הרוח, ובכלל תזונה מאוזנת.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו