חרדה קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה קשה
    דן
    24/06/2012

    שלום , הייתי מטופל פעם בתרופות (ויפאקס ולפני פריזמה)
    הפסקתי כלפני 3 חודשים בהתייעצות עם הפסיכיאטר ואני תחת טיפול פסיכולוגי של כבר שנה.
    אני לא יודע מזה אבל לפעמים יש לי פחדים שאני משתגע ואני נכנס לסרטים שיש לי דה-פרזונליזציה וכל השטויות האלה. השאלה שלי אם זה הגיוני שפשוט במצב חרדה אני מרגיש ככה משוגע או לא יודע מה, האם זה אופייני למצב חרדה ?
    אני מטופל גם בXANAX ולוקח כמה פעמים בשבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/06/2012

    דן שלום,

    בזמן התקף חרדה מתלוות מחשבות שאתה מאבד שליטה, הולך להשתגע או להתעלף, אתה מרגיש תחושה של ניתוק. תופעות אלו מוכרות, אופייניות להתקפי חרדה, שכיחות ומופיעות אצל מרבית הסובלים. טיפול תרופתי אמור להקל על תסמינים אלה אך הינו מרפא אותם. כאשר מפסיקים נטילת התרופות התחושות בדרך כלל חוזרות. אני מקווה שאתה נמצא בטיפול פסיכולוגי בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. הדרך הטובה ביותר להכחיד חרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה CBT וביופידבק. במהלך התרפיה תוכל ללמוד כלים של שליטה בהווה ולמנוע הישנות של החרדה בעתיד. כמו כן תלמד דרכים נכונות להתמודדות עם התסמינים שאתה חווה. חשוב לציין כי תגובה לא נכונה עלולה להוביל קבעון ולהעצמה של החרדה. לכן חשוב ללמוד תגובות נכונות שמביאות להכחדתה של החרדה.

    אשמח לענות על שאלות נוספות, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    דן
    24/06/2012

    אין לך מושג כמה עזרת לי עצם זה שאמרת שזה אופייני והגדרת את זה

    אני כן מנסה לחשוב בזמן ההתקף על זה שזה רק חרדה כרגע וזה יעבור , ועכשיו כשאני חושב על זה אני די בטוח שאני נמצא די הרבה זמן בחרדה משו כמו פעם ביום בעיקר בשעות הלילה וכשאני לבד.

    נ.ב

    אמרת דברים על כל מיני סוגי טיפולים אני מטופל אצל מטפל פסיכולוג שמאוד מאוד מבין ועוזר לי. אין לי מושג אם זה קוגניטיבי או לא ובכלל מהזה קוגניטיבי ,הוזכר גם משהו על ביופידבק, מזה ?
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/06/2012

    היי דן,

    אני שמחה לשמוע שמטפל של עוזר לך. מידע על CBT , על טיפול בחרדה, על ביופידבק ועוד תוכל לקרוא באתר של מיינד קליניק. הכי חשוב נסה לא להתרגש מהתקפי חרדה. הם יכולים להיות מאוד לא נעימים, לעיתים אף מפחידים אך הם כלל לא מסוכנים. מהתקפי חרדה לא משתגעים, לא מרבדים שליטה ולא מקבלים התקף לב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו