לא יודעת איך להמשיך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת איך להמשיך
    ליאורה
    29/06/2012

    בעקבות התפתחות בעבודה (קידום של מישהי אחרת על פניי) הדיכאון שלי הוחרף משמעותית. אני לא יודעת איך להמשיך את החיים האלה. מרגישה שאני גרועה בכל דבר ושאין לי כוחות לעשות את הדברים הפשוטים כמו לקום בבוקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת איך להמשיך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת איך להמשיך - תגובה

    שרון לויט
    29/06/2012

    היי ליאורה,
    זה בהחלט מאכזב שמקדמים מישהי אחרת במקומך, ואצל אנשים בעלי נטיה לדיכאון, הדבר יכול לעורר מחשבות שליליות על עצמם ועל הסובב אותם. אני מציעה לא להישאר לבד עם המחשבות האלה, אלא לחלוק אותן ואת הרגשות הנלווים אליהן. ניתן לשתף אנשים קרובים- זה עשוי לעזור להקל על הכאב, וניתן (ורצוי) גם לפנות לעזרה מקצועית. איני יודעת אם את מטופלת פסיכולוגית או תרופתית, אך אלו שני טיפולים שיכולים לעזור לך מאוד, ובייחוד השילוב ביניהם. לגבי טיפול פסיכולוגי, מומלץ במיוחד טיפול בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT). הטיפול הקוגניטיבי פונה ישירות למחשבות השליליות שלך ומנסה לשנות אותן, ולמצוא מחשבות הגיוניות וחיוביות יותר- מאחר שבמחשבות השליליות קיים בדרך כלל גורם של הגזמה והעצמת השלילי. הטיפול ההתנהגותי יעזור לך למצוא פעילויות שימלאו את הלו"ז שלך ויתנו לך תחושת סיפוק, ולפיכך יעלו את רמת הסרוטונין במוח וישפרו את מצב הרוח.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    ליאורה
    30/06/2012

    ניסיתי CBT וגם טיפול תרופתי וזה לא מאוד עזר. אני קצת בספק לגבי היכולת שלי לצאת מזה. אני מרגישה שמאז ומתמיד החיים שלי די נעו בנתיבי הכישלון למעט כמה תקופות יוצאות דופן. למרות שאני עובדת בעבודה נחשבת, אני מרגישה שאני לא מצליחה להוכיח את עצמי שם.

    לוח הזמנים שלי מאוד מלא, החיים החברתיים שלי טובים בהגדרתם. אני מרגישה שהאופי שלי יתווה את כל מהלך החיים שלי ושאני תמיד אהיה במקום הלא מוצלח הזה.

    ואפילו כל ספרי השיפור העצמי, וכל הניסיונות והמאמצים - כבר נמאס לי מזה. אם אני לא יכולה לקבל את עצמי, אני לא מבינה איך זה בכלל יכול להשתנות. אני רואה סביבי אנשים שמאוהבים בעצמם ואני יודעת שאני לעולם לא אגיע למקום הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה - תגובה

    שרון לויט
    30/06/2012

    היי ליאורה,
    יכולות להיות סיבות שונות לכך שטיפול מסוים אצל מטפל מסוים לא עזר. אין זה אומר שטיפול אחר אצל מטפל אחר לא יעזור. עצם העובדה שאת מציינת שקשה לך לקבל את עצמך, ושהחשיבה שלך לגבי העתיד היא שלילית, מראה שעדיין יש כאן עבודה לעשות. אני לא מאמינה שלא ניתן לעבוד על זה ולשנות את דפוסי החשיבה. מה שרוב האנשים מכנים "אופי", הם למעשה דפוסי חשיבה והתנהגות שהתקבעו אצלנו במהלך השנים. כאשר מגדירים אופי או אישיות במונחים של דפוסים והרגלים, הגמישות עולה בהרבה והאפשרות לשינוי הרבה יותר נראית לעין. לפיכך, אני מאמינה שבעזרת המטפל הנכון לך, ובאמצעות תכנית עבודה שתתחברי אליה, תוכלי לעשות את השינוי. ראיתי הרבה אנשים שהגיעו ממקום של הערכה עצמית נמוכה מאוד למקום טוב בהרבה. מדובר באיכות החיים שלך, ואני מציעה לא לוותר עליה כל כך מהר.
    לגבי הפעילויות שאת עושה, במקרה כזה הייתי מציעה לשים את הדגש על פעילויות שאת אוהבת יותר, ושגורמות לך סיפוק גבוה יותר- ולהתמקד בהן.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר סיפוק

    אלי קמיר
    01/07/2012

    יקירתי אימון אישי קלאסי למקריםכמו שלך זה יאפשר לך להגיע במהירות לחוזקות החיוביות שבך ולהעצמת חשיבה חיובית מציע גם בדיקת דם חוסרים מסוימים משפיעים על המערכת הנפשית כדאי גם לשבת ולעשות חשבון אישי מה אני באמת אוהבת לעשות ומה "ממלא"אותך באנרגיה חיובית עיסוק מרובה בחיוב ידחה הצידה את השלילה מעט אור דוחה הרבה מהחושך הרבה בריאות ושמחת חיים אלי קמיר אימון אישי רטורנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לליאורה

    אלי קמיר
    01/07/2012

    התשובה הנל מיועדת לליאורה ולעוד אלו שחשים כמותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו