מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוביה מעקיצות וחרקיםנעמי07/07/2012
שלום, אני בת 34 אם לשתי בנות. לפני כשנה ביתי בת ה-4 נעקצה בכל חלקי גופה. מקור העקיצות לא ידוע (לא יתושים!) בפעם הראשונה לא נלחצתי.כאשר שוב הופיעו עקיצות בגופה כבר החלתי לחשוש שמשהו עוקץ אותה בבית בעיקר במיטה. במשך חודשים סבלתי מחרדות ודכאון עד שהגיע החורף וזה דעך. אך הקיץ חזר ושוב החלו להופיע עקיצות לביתי זה קורה בלילות בחדרה (כשישנה איתנו אין עקיצות) מאז חיי הפכו גיהנום- אני מורחת אותה בכל בגוף כל יום, אני מחפשת חרקים בכל פינה בבית.היו אצלי לפחות 3 מדבירים שלא מצאו את הבעיה ולא הסכימו להדביר ללא הצדקה. אני לא ישנה בלילות מאחר ואני בודקת בפנס את מיטתה וגופה. מצאתי פרעושים בודדים בבית (אין לנו חיות)ונכסנתי לחרדות קשות הכוללות הקאה, דופק מואץ, חום בגוף והרגשה שאני הולכת להתעלף... כל המשפחה שלי סובלת ובעיקר אני !!!אני חוששת לצאת לגני משחקים ולא עולה על דשא בכלל, לא הולכת לאחותי הביתה מאחר ויש לה חיות ודשא. בנוסף, אני לא ממש מתפקדת כי אני כל היום מנקה ומחפשת חרקים.חשוב לי לציין שאני לא מדמיינת, יש לביתי עקיצות ומצאתי פרעושים (אפילו הראתי לבעלי ולמדביר) .לפני מס' ימים לצערי אני נעקצתי בכל הגוף ע"י נמלים! ועכשיו המצב עוד יותר גרוע! מאחר והמצב הכלכלי שלי לא מאפשר לי טיפול פרטי קבעתי תור לפסיכיאטר בספטבר דרך קופת חולים. האם יש תרופה (חוץ מוואבן שאני לוקחת) שיכולה לעזור לי בהתקף חרדה וגם לרומם את רוחי? הוואבן מרגיע אך הדכאון ישנו. הפוביה הזו הורסת לי את החיים !!! והורסת גם למשפחתי. אני עומדת לעבור לבית פרטי ואני חוששת שאשתגע לחלוטין עד ספטמבר. בכל בוקר אני סובלת מהתקפי חרדה קשים. תודה נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוביה מעקיצות וחרקים - תגובה
שרון לויט07/07/2012היי נעמי,
בהחלט ניתן לטפל בתגובה המוקצנת שלך לעקיצות חרקים או לאפשרות של עקיצות. לשאלתך, התרופות שמשמשות לטיפול בחרדה בטווח הארוך הן בדרך כלל תרופות נוגדות דיכאון מסוג SSRIs. תרופות אלה משמשות לטיפול הן בחרדה, הן בדיכאון והן בהפרעות אובססיביות (שגם הן הפרעות חרדה). מומלץ לקבל את הטיפול ע"י פסיכיאטר.
בנוסף, רצוי לשלב טיפול פסיכולוגי בגישה קוגניטיבית התנהגותית. טיפול כזה ייתן לך כלים להתמודד עם החרדות ועם התקפי החרדה לאורך זמן, כך שבסופו של דבר תוכלי להפסיק את הטיפול התרופתי ללא חשש מחזרת החרדה. ניתן למצוא מידע רב על הטיפול באינטרנט (אם אינך מכירה אותו), כולל באתר שלי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מנורה מיוחדת שהורגת פרעושים
שלי10/07/2012תחפשי בגוגל (:
ואולי תקני מנורה נגד יתושים! ויש בושם מסריח שאפשר לרסס על החלון המיטה ועל שטיחים! בושם נגד יתושים.. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

