מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני אומנם בחרדה ודיכאון .NHRHFVI21/07/2012
אני מתנהגת לא לא בצורה רגילה למשפחה שלי שזה בעלי הבנים והבנות .
הם טוענים שהטון דיבור שלי לא נעים .
שאני מתנהגת , באגריסיביות .שאני לא מתיחסת אליהם .
בעקבות השפעה לרעה על בן זוגי .ששנים שתקתי ולא אמרתי מילה .היום אני לא מסוגלת ולא יכולה לוותר ולהיות רגועה .שמצד אחד מפריע לי הx .ומצד אחד לשתוק .כשהוא לא מקבל .ואצלו הכל .עם יש יחס וחיבה וחיי אישות .אז זמנית הוא בסדר .וזה משפיע על הזוגיות שלי לגבי הילדים שלי .שמתבטא בהתנהגות שלי
ואני פגועה מהם קשות שבעקבות זה אולי אני תוקפנית .כי יש לי איתם עימותים
שמתיחסים אליי בצורה מזלזלת .ופוגעת .
לפני המחלות שלי .עשיתי תפקדתי הכל לבד .והיום אחרי שנפלת אני מרגישה קושי עצום להתמודד.
ואני ממשיכה בשלי ומנסה לתקן אז מתקנת ליום אחד .
מה יכול לעזור לי .לעזור להם שיואהבו אותי או שיהיה להם כבוד אליי .
היום זה כאן .\מחר הבת יהיה לה חבר תביא אותו אלינו הביתה .לידו תדבר אליי בצורה כזאת .תגיד לי תשתקי .או תרדי ממני .ואני נפגעת אפילו מהמילים האלה .גם מהמשפחה כולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני אומנם בחרדה ודיכאון . - תגובה
שרון לויט22/07/2012שלום לך,
נשמע שאת במצוקה גדולה, ושאת מגיבה למצוקה זו בדרכים שמפריעות לאנשים הקרובים אלייך. הדרך היחידה לשנות את תגובות הסביבה כלפייך היא לשנות את התנהגותך (מאחר שאת הסביבה לא ניתן לשנות), ואולי גם לרכך חלק מן העמדות שלך לגבי התנהגותם של האנשים בסביבתך- דבר שיעזור לך להיות רגועה יותר. אני ממליצה לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי, שיעזור לך להתמודד עם המצוקה, וכן לפתח מיומנויות התנהגות, גם תוך כדי מצוקה, שיקרבו את האנשים אלייך במקום להרחיקם. בנוסף, ניתן להיעזר בקבוצת תמיכה, שתוכל לספק לך מענה אובייקטיבי יותר למצוקותייך מאשר סביבתך הקרובה, וכן בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) על מנת לפרוק מצוקות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

