דיכאון...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון...
    אנונימית
    01/08/2012

    אני חושבת שאני בדיכאון,
    יש לי כול מני תסמונות כגון:
    תפיסת עולם קודרת ופסימית
    ירידה בריכוז, ירידה בזיכרון
    הססנות בקבלת החלטות המתמקדת באוסף מחשבות ורגשות צר ולרוב שלילי
    מחשבות אובדניות: חשיבה על התאבדות והאופן לבצעה, חשיבה על ההשלכות של התאבדות ומשאלת מוות
    חתיכת ורידים
    שיפוט לקוי של המציאות, במיוחד של העצמי, דימוי עצמי נמוך
    ייחוס כשלונות לחובת העצמי וראייה עגומה של העתיד והעולם
    קושי בחשיבה לטווח רחוק והערכת השלכות
    עצבות, ייאוש תהומי, רוגז, התפרצויות בכי, התפרצויות זעם, מועקה
    חילופי מצב רוח קיצוניים שלא היו אופייניים בעבר
    הסתגרות חברתית וניתוק קשרים

    ואני לא רוצה לספר לאמא שלי שאני רוצה ללכת לפסיכולוג
    אני רק בת 13,ואני מפחד ואין לי אם מי לדבר על זה...
    אני צריכה עזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון... - תגובה

    שרון לויט
    02/08/2012

    שלום לך,
    נשמע שאת נמצאת במצוקה קשה, ופוחדת לשתף בכך את הורייך או אנשים הקרובים אלייך. כדי לאבחן דיכאון של ממש, וכמובן כדי לטפל, דרוש איש מקצוע. אינך יכולה לפנות לפסיכולוג ללא ידיעת הורייך מאחר שאת קטינה, ולכן, אם תרצי לפנות ישירות לפסיכולוג תהיי חייבת לשתף אותם. ניתן גם לחכות לתחילת שנת הלימודים ולפנות ליועצת ביה"ס, אך ייתכן שלא כדאי לחכות, ולפנות כבר עכשיו לקבלת עזרה- כדי שיהיה לך קל יותר להתחיל את שנת הלימודים. נסי לחשוב מדוע את חוששת כל כך מתגובת הורייך, מה יקרה אם תספרי להם, והאם העזרה שתקבלי לאחר מכן לא תעלה על המחיר שכביכול תשלמי על השיתןף.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו