מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצב מוזרמעיין05/08/2012
אני סטודנטית כרגע לפני שינוי התואר, כשהייתי בלימודים לא היה לי זמן לכלום, וזה סוג של גרם לי ליותר מדי לחץ וסוג של רק רציתי כבר חופש
למרות שאני מאוד מאמינה בדרך ובהשגיות ומימוש עצמי דרך פעולה
וכעת כשאני בחופש למרות שעוד שבוע אני נכנסת למסגרת של 3 שבועות
אני לא מצליחה להרגע ואפילו מרגישה רע יותר
בתזמון טוב יחסית אני בזוגיות אבל במקביל החבר השאלות שלו על מה אני עושה מלחיצות אותי, כי אני מרגישה שאני לא עושה מספיק, למרות שבזמן הלימודים רציתי כבר את החופש, החבר משמש עבורי גם פרטנר לבילויים ואנחנו נמצאים ביחד ערב בשבוע בערך ושישי ערב עד שבת ערב בערך
אני גם נפגשת עוד פעם או פעמיים עם חבר/ה
היותו של החבר בחיי מלחיצה אותי גם בגלל המחשבה שאם הוא או בחור אחר שכמותו לא היו אז אין לי מספיק חברים או זמינות של אלה שיש כדי לבלות ולהיות איתי
אני בהחלט מסוגלת ונמצאת הרבה לבדי אבל מרגיש לי שבגלל שיש לי כ"כ הרבה זמן פנוי אני מדוכאת ממנו, יש את הדברים שהייתי רוצה לעשות אבל קמה בבוקר המאוחר יש לציין ופשוט אין מוטיבציה לעשות כלום
ויש חשש וךחץ גדול לגבי החלטות שצריכה לקבל לשנה הבאה ולאן ומה יהיה בהמשך החופש
חיכיתי לחןפש ואני יודעת שאני עוד אתגעגע אליו
אבל פשוט לא רגועה
אני קוראת המון בעיקר אבל זה גפ מרגיש לי קצת רע
וישנה יותר ממה שרגילה ו"בורחת" לצפייה בתוכניות כי אין לי כח להתמודד...
גם מדכא אותי מאוד העבודה שגם החבר במהלך השבוע וגם מעט החברים שלי מסיבותיהם ואני מבינה זאת לא פנויים ...אז אין לי עוד היסח דעת
וגם אם נהנתי והיה לי נעים בחברת מישהו אח"כ אני מתחילה את השבוע בהרגשת רייקנות ...
אציין שאני מנסה לשלב ספורט לחופש וללמוד מספרים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב מוזר - תגובה
שרון לויט05/08/2012היי מעיין,
הדרך הכי פשוטה להתמודד עם השעמום וחוסר המעש היא לתכנן את לוח הזמנים. חשבי על הדברים שהיית רוצה לעשות במהלך השבוע הקרוב- אפשר אפילו לערוך רשימה של כל הדברים שהיית רוצה להספיק בחופש, ותכנני לך בכל יום את לוח הפעילויות לפי הדברים הללו. ניתן לשבץ אפילו פעילויות ספורטיביות בלו"ז קבוע, עד לחזרה למסגרת. ניתן גם להקדיש תשומת לב מיוחדת לפעילויות שבהן אפשר להכיר אנשים חדשים, וכך אולי תוכלי גם להרחיב את המעגל החברתי שלך.
בכל אופן, ייתכן שגם המחשבה על העובדה שאת נמצאת בחופש, ושבחופש לא חייבים להיות בפעילות- ולכן זה בסדר ואין סיבה לחשוב שאת לא עושה מספיק, יכולה לעזור לך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

