האם אני בדיכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני בדיכאון?
    אסתר
    07/08/2012

    שלום רב,
    רציתי לשאול איך אדע אם אני בדיכאון, אם צריכה טיפול, ולמי לפנות?
    יש לי שלושה ילדים. הקטן בין שנה וקצת. מאז שנולד תליתי את כל העייפות, חוסר חשק ואנרגיות בלידה. עברה יותר משנה ואני עדיין לא חזרתי לעצמי. אני יכולה לתלות זאת בקושי בגידול שלושה ילדים, אך אני מרגישה מדוכדכת, מרגישה שאין לי חשק וכוח לכלום. אני גם לא יודעת אם לתלות זאת בלידה או שאולי גם לפני כן הייתי קצת פסימית וכדומה ובשנה האחרונה זה רק התחזק יותר. נהייתי עצבנית בבית גם על הילדים וגם על בעלי ועוד.

    האם זה דיכאון, מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בדיכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בדיכאון? - תגובה

    שרון לויט
    07/08/2012

    היי אסתר,
    רק איש מקצוע שפוגש אותך באופן אישי יכול לתת לך אבחנה מדויקת. שיחה או מספר שיחות מעמיקות עם איש המקצוע יכולות לברר בצורה טובה יותר את הגורמים לבעיה, כמו גם בדיקות רפואיות שמומלץ מאוד לעשות. ייתכן שהסיבה לבעייתך היא רפואית, וחשוב לברר זאת. ייתכן גם שילוב של גורמים רפואיים ונפשיים, כפי שאת משערת. רק לאחר בירור מעמיק של הנסיבות ניתן יהיה להמליץ על דרכי הטיפול המתאימות.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו