מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך לצאת מהתקיעות?אסי08/08/2012
שלום, שמי אסי, אני בן 36, רווק, מתעסק בספורט גם כתחביב וגם כפרנסה, אני בריא ונראה טוב, כך שאיני חושב שאני נמצא במצב של דיכאון או משהו דומה, אבל בחצי שנה האחרונה אני מרגיש מין תקיעות כזו, חוסר סיפוק ולאחרונה גם בילבול לדעתי עקב כל המחשבות שרצות לי בראש במשך היום. עקב המצב, למדתי על עצמי שאיני מסוגל לקבל החלטות. אני רוצה לעשות משהו אבל לא מסוגל להחליט שאני עושה אותו, או אפילו מחפש וגם מוצא 1001 סיבות למה לא כדאי לי לעשות אותו. כך שבסוף אני לא עושה עם עצמי כלום ופשוט נתקע במקום...המצב בו אני נמצא גם גורם לי לכל מיני חרדות ומחשבות טורדניות. נועצתי ברופא המשפחה והוא הציע לי לקחת כדור אך מאחר והבריאות היא אצלי דבר מאד חשוב, סירבתי. אין לי עניין להכניס חומרים כימיים לתוך גופי ויצאתי בחיפוש אחרי פתרון "בריא" יותר. יש פתרונות זמניים כמו פעילות גופנית למשל, היא עוזרת לי באותם רגעים בהם אני מתאמן אך לאחר מכן אותה הרגשה של ביזבוז וחוסר סיפוק חוזרת...
אני מרגיש שחיי מיתבזבזים לריק, אני יושב שעות מול המחשב, מחפש תשובות לעצמי, אני קורא ספרים ומחפש דרכים לצאת מהתקיעות הבלתי נסבלת הזו ולפעמים באמת זה עושה לי טוב אך בסופו של יום אני שוב מרגיש את אותו תיסכול, והרגשה שאני מבזבז את חיי לריק...
יחד עם זאת, אני ממשיך לעבוד, להתאמן ולשמור על בריאותי והמראה החיצוני שלי, כך שאנשים מסביבי לא יעלו על דעתם שהבחור הזה שנראה כמו אריה מרגיש בפנים כמו חתלתול קטן שלא מסוגל להחליט מה יהיה הצעד הבא שלו...
אנא עיזרו בהקדם, כוונו אותי והביעו את דעתכם, תודה מקרב לב, אסי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לצאת מהתקיעות? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל08/08/2012אסי שלום,
לעיתים קרובות מאוד קושי בקבלת החלטות נובע מחרדה לתוצאות או מחשש שלא תצליח או מתוך תחושה שאם בחרת באפשרות אחת החמצת הפשרניות אחרות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הקושי היא טיפול התנהגותי - קוגניטיבי שהינו קצר וממוקד. במהלכו תלמד כיצד להתגבר על המכשולים המנטליים, תרכוש כלים לפתרון בעיוות ועוד.
שווה לנסות!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אירנה, תוכלי להפנות אותי לאדם
אסי08/08/2012שיוכל לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורס אקסס בארס
בת אל06/04/2016היי אסי מה שלומך?
לפעמים כל מה שצריך זה לצעוד צעד אחד...משהו קורה אחר כך.
אני פותחת קורס אקסס בארס בן 8 שעות - יום שלם של קסם וחיבור לעצמך
שחרור מכל מה שתקוע ולא מאפשר
אם אתה מעוניין , צור קשר באימייל המצורף
מניסיון אישי , לימוד השיטה וטיפול באמצעותה , הוציא אותי ממצבים לא קלים בחיי ופתח בפניי כך סתם אינסוף אפשרויות
שולחת לך אור ואהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

