מה יכול לגרום לזה????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה יכול לגרום לזה????
    שמעון
    08/08/2012

    אני זוכר שכבר בגן חובה התחילו לי מחשבות אובדניות. אבל אני לא מצליח להבין מה יכול לגרום לילד בכזה גיל לרצות למות? הרי גדלתי במשפחה וסביבה אוהבת ונורמטיבית לגמרי. ועד כמה שאני זוכר לא עברתי איזה שהיא טראומה מיוחדת. אז איך אפשר להסביר מבחינה פסיכולוגית או פסיכיאטרית שילד בגיל כל כך צעיר מגיע לכזה מצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה יכול לגרום לזה????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יכול לגרום לזה???? - תגובה

    שרון לויט
    09/08/2012

    היי שמעון,
    אי אפשר לדעת בוודאות מה יכול לגרום למחשבות אבדניות בגיל מוקדם, בייחוד לאור העובדה שאיני מכירה אותך אישית. ניתן רק להעלות השערות: ראשית, ככל שתסמינים כאלה, שיכולים להיות קשורים בדיכאון, מופיעים בגיל צעיר יותר, כך מתחזקת ההשערה שהגורם הגנטי הוא הדומיננטי. יכולים להיות גורמים ביולוגיים אחרים כמו שינויים פיזיים או הורמונליים- מחלה, הורמון גדילה וכו'. בנוסף, ייתכנו גורמים סביבתיים- ייתכן שאדם קרוב אליך חווה דיכאון או בעיה נפשית אחרת באותה תקופה, ייתכן שמישהו במשפחה מת, וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו