נוירופידבק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירופידבק
    אורח
    15/08/2012

    רציתי לדעת עד כמה זה עוזר ל או סי די. אני סובל מהמחלה ויש לי טקסים מחשבתיים של דיכוי פעולות טבעיות של הגוף ודיכוי רגשות . מתן פקודות מאולצות להמנע מהתחושות הנ"ל וכפיה להתנתק מהסובבים עד לרמה של העתר קשר חברתי ורגשי. הסבל בלתי ניתן לתיאור. אני בטיפול תרופתי שעזר במידה חלקית. סיבי טי עזר להפחית טקסים פיזיים (אולי) אבל 0 תוצאות לטקסים האחרים שתיארתי. אנא עצתך. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירופידבק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופידבק - תגובה

    שרון לויט
    15/08/2012

    שלום לך,
    קיימת כמות מעטה מאוד של מחקרים כמותיים שמראים את יעילותו של הטיפול בנוירופידבק ב-OCD. לדעתי, אין זה מספיק כדי לבסס את מעמדו של הטיפול הזה כטיפול יעיל ב- OCD. לגבי הטיפולים שאתה עובר ועברת בעבר- יש לפנות לפסיכיאטר כדי לבדוק אם אפשר לעשות שינויים בטיפול התרופתי, ובכך אולי לשפר את יעילותו. לגבי ה-CBT, יש לעשות הערכה מדוע הטיפול הצליח רק באופן חלקי. כחלק מההערכה יש לשאול את השאלות הבאות: מה עזר לך, מה לא עזר לך, כמה זמן טופלת, מה היה טיב הקשר עם המטפל/ת, האם ביצעת משימות, האם יש טכניקות שלא השתמשתם בהן, ועוד ועוד.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו