דיכאון??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון??
    דני(שם בדוי)
    21/08/2012

    היי..אני בת 17 ובכמה חודשים האחרונים אני מוצאת את עצמי עצובה או בוכה..מגיבה קשה לכל מה שאומרים לי..אין בי את ההתלהבות שהייתה לי בעבר..לפני כמה זמן היה לי יומולדת דבר שאמור להיות הכי כיף..אבל מצאתי את עצמי בוכה ומחכה שזה יעבור...כל פעם לפני שאני יוצאת מהבית אני בוחרת בגדים מודדת אותם ואז מתחילה להתעצבן ולהגיד שאני מכוערת ומסכנים האנשים שצריכים לראות אותי ולהסתובב איתי(איך הם לא מתביישים בי??)לפני כל יציאה אני בוכה..ואני מרגישה שאמא שלי ממש נלחצת מזה אבל אני לא יכולה לעשות כלום זה חזק ממני..כל פעם שאני יוצאת לא משנה לאן אם זה אחותי או אמא שלי אני מרגישה כאילו הם עושות לי טובה שהן יוצאות איתי,אני בחיים לא הרגשתי ככה..אני מרגישה עצב ויאוש שלא מרפים ממני..אין לי אנרגיות או מוטיבציה לעשות דברים..אני בכל דבר רואה את השלילי..ואני לא מצליחה להבין מה אני צריכה לעשות בשביל שכל זה יגמר..כי אני כבר לא יכולה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון?? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    21/08/2012

    דני שלום,

    אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכיאטר של נוער. אין סיבה לסבול, היום קיימים טיפולים רבים שיכולים לעזור לשפר את מצבך. אך קודם כל יש צורך באבחון מקצוע ומעמיק על מנת להבין ממה אתה סובל וכיצד לעזור לך. פנה ללא דיחוי לרופא פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו