זקוק לעזרה .. לעצה טובה ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוק לעזרה .. לעצה טובה ..
    אייל
    28/08/2012

    מזה 3 חודשים איני מטופל אצל מטפל כלשהו.. מתכוין ל"שיחות".. שבועיות אשר אני מאוד נתרם ומפיק מטיפול "טוב.. את המיטב " שאני יודע ויכול . !
    אך מה לעשות?? <> גם עייפתי , וגם לא מרגיש שיפור משמעותי בנושא של הפרעת אוסידי הארור אשר גם אליו התרגלתי . כן כן .
    אכן נוטל ומקפיד בלקיחת תרופות .. אך "עדיין" יש סבל והתמודדות לא קלה אף מורכבת ומתסכלת מאוד .
    אשמח לקרוא תגובותכם הנאמנות והמקצועיות .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעזרה .. לעצה טובה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעזרה .. לעצה טובה .. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/08/2012

    אייל שלים,

    על מנת לנסות לשפר את המצב ניתן לעשות עוד מספר צעדים. אפשר לבדוק את הטיפול התרופתי. למשל, לעלות את המינון, להחליף תרופה לתרופה אחרת, להוסיף עוד תרופה. שנית, אפשר לבדוק מה לא עובד בטיפול הפסיכולוגי. בנוסף, ניתן לשלב גם טיפול בנוירופידבק.  
    ישנם מחקרים של תאורי מקרים שמדווחים על הצלחה בטיפול על ידי נוירופידבק עבור OCD. כך למשל, מחקר שפורסם ב 2011 מדווח כי מתוך 36 מטוםלים עם OCD שטופלו בנוירופידבק 33 דווחו על שיפור והקלה משמעותית עד כדי שחרור מוחלט מהטקסים שגרמו להם למצוקה במשך שנים רבות. ישנם עוד הצלחות נוספות שתועדו בספרות המקצועית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה

    אייל
    29/08/2012

    תודה על תגובתך .. הלוואיי שניוברידבק תעזור לי .>> כלומר איני יודע האם הרופא אצלו אני מטופל אכן "יסכים לזה "ואיני יודע מה היא הסיבה ..
    בנתיים אני סובל מאוד ויש לי תור אליו בחודש הבא ..
    קשה לי לתפוס אותו ..
    הוא נותן לי רק תרופות ואמר שטיפול בהיפנוזה לא מתאים לי כי יש לי סכיזופרניה .
    ובהקשר למחקר .. אין לי טקסים שאני עושה . כל הסבל וההפרעה של ה ocd שלי מתבטא במחשבות וחשיבה אובססיבית מאוד .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/08/2012

    אייל שלום,

    שווה לנסות נוירופידבק. טיפול בטכנולוגיה זו מרגיע את הגלים במוח שגורמים לדאגנות ולמחשבות טורדניות ועל ידי כך מרגישים הקלה משמעותית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול..פסי

    אייל
    02/09/2012

    כאמור.. לוקה בסכיזופרניה ו ocd קשה במיוחד .
    מחפש "טיפול פסיכולוגי " מתאים > בכדי לשפר את מצמבי .
    רק ישנה בעיה של התקציב שדורשים מחירים בשמיים ו.. לי כמעט ואין .
    אודה על כיוון זה או אחר ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו