מה עלי לעשות אני מפספס את החיים??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עלי לעשות אני מפספס את החיים??
    אחיאל
    10/09/2012

    שמי דניאל ואני בן 23. לאחר כשלונות רבים וחוסר הצלחה בכל מה שנגעתי בו בחיי
    לימודים,עבודה,זוגיות,צבא,ספורט. אני פשוט לא טוב בכלום רוב חיי אני חווה דיכאון שמלווה אותי ביום יום בחלק ניכר מהיום. מלא בהאשמות כלפי עצמי כלפי העולם כלפי כולם ואני מרגיש שאין צדק בעולם. ושאני רוצה להיות כמו כולם. ללמוד,לעבוד לשמוח
    התחלתי להיות מכור לאתרי סיוע כדוגמת האתר הזה והבנתי שייתכן שיש לי הפרעות קשב שבעצם גרמו לי לכל הסימפטומים האלה בתוספת ילדות קרירה. הגעתי למשוואה.לפני כשבועיים קבעתי איבחון והניורולוג רשם לי תרופות, ויפאקס ורטלין. מה גם שאני חווה כרגע פרידה דבר המקשה עלי שבעתיים. בלי קשר לפרידה אני מרגיש תסכול רב במה שאני עושה אני פוחד לקחת החלטות ללמוד,לחפש עבודה מכובדת, זוגיות,?הכל נראה לי מפחיד ואין לי מושג מה לעשות אני פוחד שאני מאבד את החיים ואצטרך לעבוד בעבודות ידיים שגם בזה אני גרוע. דבר אחד אני יודע שיש בי תכונות טובות וחיוביות אך הן נסתרות וקשה לי עד מאוד לגלות אותן כל מהלך פשוט נראה לי עצום ובלתי אפשרי..... האם אני יפספס את החיים או שיש דרך לפתור את זה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עלי לעשות אני מפספס את החיים?? - תגובה

    שרון לויט
    11/09/2012

    שלום לך,
    נשמע שהמצוקה הנפשית שבה אתה נמצא מלווה במחשבות רבות, שמכניסות אותך ללחץ ומעציבות אותך. שיטוט באינטרנט וניסיון למצוא שם את התשובה, ו/או לאבחן את עצמך, יכולים להעלות את רמת הלחץ והתסכול, ובוודאי שאינם פותרים את הבעיה. כדאי מאוד לדבר עם איש מקצוע, מלבד הנוירולוג- פסיכותרפיסט או פסיכיאטר, שייתן לך אבחנה מדויקת יותר וטיפול מתאים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו