שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אורנה
    19/09/2012

    שלום רב,
    בתי בת 21, אתמול הבנתי שיש לה חרדות, היא לא מסוגלת לדבר בחברה, משפחה, כשיש הרבה אנשים היא בשקט שלה. בעבודה היא כל הזמן בפחד עד כאבי והתכווצויות בבטן כל הזמן, לפני שהיא יוצאת לעבודה היא כל הזמן מקטרת שהיא לא רוצה ללכת לעבודה, ויש לה עבודה די טובה, כל הזמן בעבודה אומרים לה בואי תשבי איתנו דברי איתנו והיא הולכת לחדר אחר יושבת לבד.
    עכשו היא מחפשת עבודה שבה היא תשב לבד בלי אנשים.
    אז זו חרדה? והאם אפשר לטפל בזה ללא תרופות?
    תודה האמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    שרון לויט
    19/09/2012

    היי אורנה,
    הדרך הטובה ביותר לדעת האם זו חרדה, היא לשאול את בתך מה היא מרגישה. אם היא חווה תחושה של חרדה בסיטואציות שהיא נמנעת מהן, ייתכן מאוד שהסימפטומים שלה אכן נובעים מחרדה. כדאי לעשות בדיקות גופניות אצל רופא משפחה כדי לשלול גורמים אחרים פרט לחרדה, וכן לפנות לאיש מקצוע המטפל בחרדה. מומלץ לפנות למטפל העוסק בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, שיכול להפחית את החרדה באופן משמעותי תוך זמן קצר. בנוסף, ניתן לשלב טיפול תרופתי לחרדה שניתן על ידי פסיכיאטר או רופא המשפחה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו