מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון ותחושת נבגדות והשפלה.דניאלה19/09/2012
הייתי בקשר 4 שנים עם בחור.זאת לא הייתה זוגיות.זאת הייתה סוג של יזיזות (עם הערכה מ-2 הצדדים)הבחור לא התאהב בי אך פיתח רגשות מסויימים.המפגשים היו שבועיים .וחוף מפרידה של חצי שנה היינו בקשר רציף.אני יודעת בוודאות שלא שכב עם אחרות בזמן שהיה איתי.נקשרתי אליו מאוד.ולא יכולתי ללכת למרות שידעתי שזה נדרש.כי אני רווקה. לפני כמה ימים הוא חתך ממני בפתאומיות בשביל בחורה אחרת.גיליתי זאת בעקיפין והוא הודה שכבר התחיל לצאת עם מישהי חדשה ומרגיש התלהבות.הרגשתי שזאת בגידה כי לא יידע אותי על כך.האם זאת נחשבת בגידה?הוא היה נחרץ שלא יהיה ביננו קשר יותר.אני לקחתי זאת קשה. אני מאוד רוצה לשקם את עצמי אך מאז בקושי חיה-קשה לישון..ולתפקד. זה יותר מעצם העלבון והזלזול שלא נפרד ממני יפה. איך את מציעה לי להתמודד עם המצב?הבחור דיבר איתי בשיחת הטלפון האחרונה כאילו שאני זרה לו...ורק רצה להיפטר ממני.האם זו בגידה?איך אין לו רגשות אשם בכלל?לטענתי החליט שהוא רוצה כבר זוגיות וזה לא יהיה איתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון ותחושת נבגדות והשפלה. - תגובה
שרון לויט19/09/2012היי דניאלה,
ההגדרה של בגידה תלויה בטיב הקשר שלך עם הבחור. ייתכן שאת רואה את תגובותיו כבגידה והוא לא, מאחר שמבחינתו הוא לא היה איתך בקשר רומנטי, והקשר לא כלל בלעדיות. במקרים כאלה, הדרך היחידה להתגבר ולהשתקם היא לנתק כל קשר עם הבחור, ולהמשיך בחייך בלעדיו. סביר להניח שהדבר יהיה מלווה בתקופת אבל, כפי שמרגישים אחרי פרידה בקשר רומנטי. אולם, תחושת הקושי המלווה את השבועות או החודשים הראשונים תפנה את מקומה לקשרים רומנטיים אמיתיים, שיבואו מאוחר יותר. עלייך להאמין כי את ראויה לקשר אמיתי, עם גבר שיידע להעריך ולכבד אותך. לי אין שום ספק כי את מסוגלת להתאהב בגבר נוסף מלבדו- אך זכרי כי הדבר מותנה בניתוק מוחלט.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

