מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמוטיבמ23/09/2012
שלום,אני חייבת להחליט לגבי המשך והרופאה בשיבה...היא לא חשבה על רמוטיב נגד דכאון(ולדעתי שום כדור לא יתמודד עם צרות רבות שיש לי כיום,אבל איך להקל?) אלא אפקסור.שתופעות לוואי היו נוראיות אחרי כמה שעות והצלחתי להחזיק רק 3 כדורים.אז אמרנו שאנסה רמוטיב כי הוא "קל".בעבר ניסיתי תרופות שהן גם נגד דכאון וגם לבעלי הק"ר וניסיתי למטרה השניה.לא הצלחתי לסבול שום תרופה בגלל תופעות לוואי(וניסיתי עד חודשיים).לגבי רמוטיב-מסיימת חבילה של 60 כאשר שבוע ראשון נטלתי פעם ביום ואחרי פעמיים.לא מרגישה שום סימן.מדגישה שהמציאות פשוט קובעת.הכל רע(כולל אופי של חצי כוס הריקה).אם להמשיך צריך להמציא דחוף מרשם כי יש חגים.ולמה בעצם?אם לא-האם פשוט להפסיק כי הייתי מעדיפה לרדת בהדרגה,אבל לא נשארה כמות.להתחיל להפסיק קודם לא רציתי כי נתתי לזה צ'אנס.גם פה רשומות תופעות לוואי שאין לי מושג אם זה מהתרופה או גיל מעבר או מי יודע מה...גם גיל מעבר כתוב שגורם לדכאון,פשוט להרים ידיים:-(.
הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד הדפס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר גם לי לענות-תודה
מ27/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמוטיב - תגובה
שרון לויט27/09/2012שלום לך,
הפסקת התרופה צריכה להיעשות רק בתיאום עם הרופאה המטפלת, מאחר שמדובר בתרופה לכל דבר, וייתכן שיופיעו תסמיני גמילה. בנוסף, צריך לזכור שאם מנסים טיפול תרופתי מסוים, צריך לתת לו זמן כדי לבחון את השפעתו המלאה, ולכל תרופה הזמן המומלץ עבורה. ידוע לי שאת הרמוטיב מומלץ ליטול כ-12 שבועות לפני שקובעים עובדות, אך עדיף להתייעץ עם הרופאה. אם קשה לך לשאת את תופעות הלוואי של טיפול תרופתי, כדאי לנסות גם טיפולים אחרים- כגון טיפול פסיכולוגי, רצוי בגישה קוגניטיבית התנהגותית. כמו- כן, פעילות גופנית יכולה להועיל מאוד לשיפור מצב הרוח. בנוסף, ניתן לנסות תוספי תזונה כגון אומגה 3, שאין להם שום תופעות לוואי- אם לא יועיל, לא יזיק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה12שבועות?אז למה שירשמו בעלון שבועים
מ27/09/2012ברור שעדיף רופא.מה לעשות שרופאה אחת בשיבה והשניה(משפחה) לא הכינה מרשם נוסף.הייתי יודעת על 12 שבועות...הייתי מבקשת הרבה לנפי שזה נגמר.
רמוטיב עוד ממש נסבל.לעומת אפקסור,ציפרלקס שזה סיוט.
וברור שהכי טוב לבטל מקור הדכאון.כמו תיק בית משפט...הלוואי וזה היה אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה12שבועות?אז למה שירשמו בעלון שבועים - תגובה
שרון לויט27/09/2012במקרים רבים זה אכן אפשרי- לא הייתי קוראת לזה "לבטל" את מקור הדיכאון, מאחר שאי אפשר לבטל את הסיבה לכך שהדיכאון פרץ מלכתחילה, אך אפשר להגיע לשיפור ניכר בסימפטומים גם באמצעים שאינם תרופתיים. לגבי הרמוטיב, כנראה שהכוונה היא שההשפעה מתחילה להיות מורגשת לאחר שבועיים, אך מלוא ההשפעה, כלומר תוצאות אופטימליות, מושגות לאחר 12 שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

