שונא את החגים!!! הבדידות גומרת אותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שונא את החגים!!! הבדידות גומרת אותי
    yesican
    01/10/2012

    ואני מרגיש שאין לי למי לפנות כי אני לא רוצה להדאיג את המשפחה שלי, שכבר חוותה התאבדות של אמא שלי ז"ל בגלל דיכאון.
    ביום אין לי אנרגיות לכלום. רק קצת מול המחשב או הטלוויזיה. בקושי אוכל ומעשן בשרשרת.
    בלילה אני קצת יותר "חי", אבל גם זה לא להיט.

    אני בטיפול כבר שנים, בתחילה בגלל התקפי חרדה אבל עכשיו גם בגלל דיכאון. אני על כדורים והכול, ונפגש עם פסיכולוג ופסיכיאטר.
    אבל זה לא מספיק. הדיכאון פשוט יותר חזק מהכול.

    הרגשתי צורך להשתפך פה ולהוציא דברים מהלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שונא את החגים!!! הבדידות גומרת אותי - תגובה

    שרון לויט
    02/10/2012

    שלום לך,
    צר לי לשמוע שאתה מרגיש בדידות ודיכאון, וזאת למרות שאתה נמצא בטיפול כבר זמן רב. למעשה, נטילת תרופות והגעה לפגישות עם הפסיכולוג, פעמים רבות אינם מספיקים כדי להשיג הקלה של ממש בתחושות הדיכאון, וכמובן שגם בבדידות. מציאת פעילויות מעניינות לעסוק בהן, או כל דבר שיפעיל אותך מעבר לישיבה וצפייה בטלוויזיה, יכולה לעזור מאוד, בעיקר פעולות שכרוכות במפגש עם אנשים אחרים. בטיפול התנהגותי, זוהי אחת הטכניקות היעילות יותר שבהן משתמשים. והרי זה הגיוני שאדם שנמצא לבדו יחוש בדידות, ואדם שנמצא בחברת אנשים אחרים יחוש פחות בדידות (או לא יחוש אותה כלל). בנוסף, פעילות גופנית, או פעילות שכרוכה בתזוזה מתמדת של הגוף, עוזרת מאוד להקל תחושות של דיכאון. מאידך, ישיבה בבית בחוסר מעש רק מעצימה את התחושות הללו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון לויט

    yesican
    04/10/2012

    תודה רבה על התגובה והרצון לסייע.
    מקווה שאצליח ליישם את מה שרשמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי yesican

    סה"ר תמיכה
    04/10/2012

    אני מניחה שזה לא פשוט בשבילך להחזיק את הרגשות האלה בבטן, כדי לא להכאיב עוד יותר למשפחה. הדיכאון שאתה נאבק בו בכל מיני אמצעים- נראה שהוא מצליח כל הזמן לנצח, ואתה מותש כבר מהמאבק השקט הזה שמכלה את כל הכוחות שלך.....

    ואולי אתה מרגיש שאפילו לצעוק לעולם שידע שאתה נגמר פה - לוקח ממך כוחות. זה יכול להכניס אותך למעגל כזה שכולא אותך בתוך הבדידות...
    דווקא באינטרנט לפעמים יותר קל להיות מוקף בחברה, ולסמן שאתה כאן.

    אז אם זה מתאים לך, אתה יכול לבוא לצ'ט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו שם בשביל להיות אוזן קשבת, בכל ערב, ואתה מוזמן... אני חושבת שזה יתאים לעצה שנתנה לך מנהלת הפורום - לנסות לשבור את הלבד הזה, לצאת מהבית, אפילו באופן וירטואלי, ולמצוא פרטנר לשפוך בפניו את הלב...
    מקווה שתבוא,
    שלך
    מתנדבת סה"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתנדבת סה"ר

    yesican
    04/10/2012

    היי,
    תודה על ההודעה החמה ועל הרצון לסייע.
    אני בהחלט איעזר בסה"ר,
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו