מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שונא את החגים!!! הבדידות גומרת אותיyesican01/10/2012
ואני מרגיש שאין לי למי לפנות כי אני לא רוצה להדאיג את המשפחה שלי, שכבר חוותה התאבדות של אמא שלי ז"ל בגלל דיכאון.
ביום אין לי אנרגיות לכלום. רק קצת מול המחשב או הטלוויזיה. בקושי אוכל ומעשן בשרשרת.
בלילה אני קצת יותר "חי", אבל גם זה לא להיט.
אני בטיפול כבר שנים, בתחילה בגלל התקפי חרדה אבל עכשיו גם בגלל דיכאון. אני על כדורים והכול, ונפגש עם פסיכולוג ופסיכיאטר.
אבל זה לא מספיק. הדיכאון פשוט יותר חזק מהכול.
הרגשתי צורך להשתפך פה ולהוציא דברים מהלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שונא את החגים!!! הבדידות גומרת אותי - תגובה
שרון לויט02/10/2012שלום לך,
צר לי לשמוע שאתה מרגיש בדידות ודיכאון, וזאת למרות שאתה נמצא בטיפול כבר זמן רב. למעשה, נטילת תרופות והגעה לפגישות עם הפסיכולוג, פעמים רבות אינם מספיקים כדי להשיג הקלה של ממש בתחושות הדיכאון, וכמובן שגם בבדידות. מציאת פעילויות מעניינות לעסוק בהן, או כל דבר שיפעיל אותך מעבר לישיבה וצפייה בטלוויזיה, יכולה לעזור מאוד, בעיקר פעולות שכרוכות במפגש עם אנשים אחרים. בטיפול התנהגותי, זוהי אחת הטכניקות היעילות יותר שבהן משתמשים. והרי זה הגיוני שאדם שנמצא לבדו יחוש בדידות, ואדם שנמצא בחברת אנשים אחרים יחוש פחות בדידות (או לא יחוש אותה כלל). בנוסף, פעילות גופנית, או פעילות שכרוכה בתזוזה מתמדת של הגוף, עוזרת מאוד להקל תחושות של דיכאון. מאידך, ישיבה בבית בחוסר מעש רק מעצימה את התחושות הללו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון לויט
yesican04/10/2012תודה רבה על התגובה והרצון לסייע.
מקווה שאצליח ליישם את מה שרשמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי yesican
סה"ר תמיכה04/10/2012אני מניחה שזה לא פשוט בשבילך להחזיק את הרגשות האלה בבטן, כדי לא להכאיב עוד יותר למשפחה. הדיכאון שאתה נאבק בו בכל מיני אמצעים- נראה שהוא מצליח כל הזמן לנצח, ואתה מותש כבר מהמאבק השקט הזה שמכלה את כל הכוחות שלך.....
ואולי אתה מרגיש שאפילו לצעוק לעולם שידע שאתה נגמר פה - לוקח ממך כוחות. זה יכול להכניס אותך למעגל כזה שכולא אותך בתוך הבדידות...
דווקא באינטרנט לפעמים יותר קל להיות מוקף בחברה, ולסמן שאתה כאן.
אז אם זה מתאים לך, אתה יכול לבוא לצ'ט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו שם בשביל להיות אוזן קשבת, בכל ערב, ואתה מוזמן... אני חושבת שזה יתאים לעצה שנתנה לך מנהלת הפורום - לנסות לשבור את הלבד הזה, לצאת מהבית, אפילו באופן וירטואלי, ולמצוא פרטנר לשפוך בפניו את הלב...
מקווה שתבוא,
שלך
מתנדבת סה"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמתנדבת סה"ר
yesican04/10/2012היי,
תודה על ההודעה החמה ועל הרצון לסייע.
אני בהחלט איעזר בסה"ר,
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

