עזרא בדכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרא בדכאון
    אמיר
    02/10/2012

    שלום שמי אמיר אני בן 45 ואני סובל מדיכאון כבר כ18 שנים , עד לפני כשלושה חודשים נטלתי לוסטראל ובסה"כ היה בסדר ותפקדתי בכל המונים בסדר וכמעט שלא הרגשתי תופעות מלבד עייפות מסויימת והזעה מוגברת , אבל באופן כללי יכולתי לתפקד ולעבוד ןהרגשתי טוב.
    לפני כחמישה חודשים החלה התדרדרות ולפני כשלושה חודשים נגשתי לרופא הפסיכייטר והוא החליף לי את הכדורים , נטלתי את הכדורים כחודש והם לא עזרו לי ,
    וסבלתי מצרבות חזקות בשתן , הלכתי שוב לרופא והוא המליץ לחזור לטיפול בלוסטראל עליתי במינון ואני שותה הים שלושה גלולות של 100 מ"ג ועדיין אני מרגיש רע כגון צמרמורות כאבי ראש ותחושת דכאון חזקןת קשה לי מאוד לתפקד , אבקש ממכם יעוץ לעזרא ,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרא בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרא בדכאון - תגובה

    שרון לויט
    02/10/2012

    היי אמיר,
    כדאי לעשות בדיקות רפואיות כלליות, כי ייתכן שלתחושות שלך יש סיבה גופנית שאינה נובעת מן הטיפול התרופתי. פרט לכך, קיימות תרופות רבות ושונות לדיכאון, וניתן לנהל שיחה עם הפסיכיאטר לגבי אופציות שונות לטיפול תרופתי שלדעתו יתאימו לך. בנוסף, מלבד הטיפול התרופתי ניתן להיעזר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי כדי להקל על הדיכאון, או בטיפול פסיכולוגי אחר שאתה מתחבר אליו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו