שלום וחג שמח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום וחג שמח
    אייל
    07/10/2012

    עובד בסופר במרכז.. בתור "אורזן".. אוקיי . העבודה כרוכה בלעמוד על הרגליים כל הזמן ..>>אז "נגיד " שאני איכשהו מסתדר עם זה .
    אך המצב נהיה שונה בשבוע האחרון היות והחלו להופיע כאבי גב . כאב גב תחתון עד כדי שקשה לי מאוד לעמוד ולהתכופף .
    המצב פוגע לי בעבודה ובחיים בכלל כלומר גם שאיני עובד מאודקשה לי לעמוד ולעשות כל מיני פעילויות אלו ואחרות.:
    אני לא יודע על מה לחשוב .. >כאילו עליי לחפש עבודה אחרת ושונה ??? <<
    זה קושי רציני שדורש ממני הרבה .
    אשמח לשמוע את דעתכם ורעיונכם בעניין שלי .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום וחג שמח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וחג שמח - תגובה

    שרון לויט
    07/10/2012

    היי אייל,
    כדי לקבל החלטה שתהיה שלם איתה, צריך לקחת בחשבון את כל הנתונים. קודם כל, האם ניתן לפתור את הבעיה הנוכחית בעבודה? כדאי לפנות לאורתופד, ואולי גם לפיזיותרפיסט, כדי לבדוק מה ניתן לעשות כי להקל את כאבי הגב, ואם יש קשר ביניהם לבין העבודה. בנוסף, ייתכן שיש בעיה ביציבה או בתנועות שאתה עושה, וניתן ללמוד כיצד לבצע תנועות נכונות שלא יגרמו לכאב. כמו כן, יש לשקול את האלטרנטיבות התעסוקתיות- אם יש, עד כמה יהיה קל להתקבל לעבודה אחרת, האם היא תספק אותך באותה מידה, ועוד. בסופו של דבר ההחלטה היא שלך, אך שוב- יש לשקול את כל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.
    חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו