אמא שלי בדיכעון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא שלי בדיכעון
    אנונימי
    08/10/2012

    אנחנו משפחה שעברה ארבה בחיים אמא שלי יתגרשה ומכרה את הבית אנחנו מזכירים בית ומצבנו הכלכלי בתחתית זה ככה כבר שנים בנוסף לזה היא אישה חולת כליות כרונית פתאום לפניי כחודש אאמא שלי אוממרת לי שהיא לא ייודעת מה יש לה והיא מרגישה לא טוב ושהיא נכנסת לדיכעון לפני שבועה המצב ידרדר היא לא אוכלת וכל הזמן בוכה וכשאני שואלת אותה למה את בדיכעון היא אומרת שאין סיבה מוגדרת ושפיתאום הכל יתאפך לה כל מה שהיא חשבה בעבר ניראה לה אחרת הביטחון שלה ירוד וכלום לא עוזר תיעצי בבקשה איך אוכל לעזור לה כי אני מיואשת תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא שלי בדיכעון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלי בדיכעון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/10/2012

    שלום לך,

    נשמע שאמך אישה מאוד חזקה כי עברה הרבה דברים קשים בחיים. כעת היא מנסה להתמודד עם דיכאון. בגלל הדיכאון אמך מוצפת במחשבות שליליות, חסרת כוחות ואנרגיות להניע את עצמה לפעילות כל שהיא, היא מרגישה שאין לה כוחות לשום דבר, תחושה של חוסר אונים ואין מוצא. במצב כזה היא חייבת באופן דחוף ביותר לפנות קודם כל לרופא פסיכיאטר כדי לקבל טיפול תרופתי. תרופות מתאימות יכולות בתקופה יחסית קצרה לשפר את מצבה. ניתן לפנות לרופא דרך קופת חולים או במרפאה לבריאות הנמש ששייכת לאזור מגוריכם.

    חזקו ואמצו,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו