סרוקסט ולוסטרל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרוקסט ולוסטרל
    מיואש
    08/10/2012

    שלום
    לפני 12 שנים כשהתחלתי לחוות תסמיני חרדה ודיכאון קיבלתי סרוקסט ומעט קסנקס.
    זו הפעם הראשונה שנטלתי כדורים פסיכיאטריים והייתי בן 24.
    ההטבה הייתה ממש לפי הספר והרגשתי טוב ורגוע.
    מסיבות כאלה ואחרות לא הייתי עקבי ועם הזמן התחיל כדור שלג וניסויים עם כל מיני תרופות מכל מיני מש', והאמת - אף אחת לא עזרה כמו הסרוקסט.
    האם כיום, כשאני 12 שנה אחרי, אחזור ליטול אותה, עדיין תהיה לה השפעה חיובית, או שאצטרך מינונים יותר גבוהים?
    מה הסיכויים בעצם להפיק תועלת מאותו כדור אחרי כל השנים וכשהגוף כבר "ספוג"?

    עלי לציין גם, שאני נוטל היום 150 מ"ג לוסטרל קצת יותר משבוע עם 1 מ"ג קלונקס ואין הטבה. ידוע לי שיש מקום עוד להמתין על מינון כזה ומקס' להעלות ל-200, אבל זה לא מרגיש לי זה.

    האם זה באמת עשוי להשפיע פתאום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרוקסט ולוסטרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוקסט ולוסטרל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2012

    שלום. אני ממליצה להמשיך לקחת לוסטראל (עקב כך שהתחלת לפני שבוע), לגבי עליה במינון תתייעץ עם מטפל שלך (צריך להאריך את מצבך).
    לגבי טיפול בסרוקסט באופן כללי : אם תרופה עזרה בעבר אפשר לחזור לקחת אותה.
    בברכרה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו