דכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון
    מודאגת
    11/10/2012

    כבר תקופה ארוכה שאני סובלת מהתקפי לחץ וחרדה אשר טופלו בעיקר באופן טבעי.
    לפני שבועיים נתקפתי התקף חמור עם עליית לחץ דם וכמעט התעלפות ומייד אחריו הרגשתי פחד מאוד גדול לצאת בחוץ, רצון להסתגר בבית (לדעתי ואני איני רופא זה דכאון) כעט אני מטופלת בלוריוון אני לוקחת כדור בלילה לפני השינה. יש שיפור משמעותי מלפני שבועיים אך אני עדיין מרגישה בחלק מהיום עצבות ולחץ לא מוסבר. אם אני חשה שהמצב משתפר האם ניתן לוותר על טיפול תרופתי והדכאון יעבור??? האם יש מכרים כאלו שזה עבר לבד??? אשמח לתגובה.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון - תגובה

    שרון לויט
    11/10/2012

    שלום לך,
    בהתקפי חרדה ניתן בהחלט לטפל גם ללא תרופות, אף על פי שהתרופות מהוות טיפול משלים ותומך לטיפול פסיכולוגי קוגניטיבי- התנהגותי. הטיפול הקוגניטיבי- התנהגותי יעיל מאוד, ועשוי לפתור את הבעיה תוך זמן קצר יחסית. טבעי שתרגישי דכדוך, מאחר שככל הנראה את סובלת מהפרעת חרדה, המובילה להסתגרות בבית. לא בטוח שהמילה "דיכאון" היא האבחנה הנכנה במקרה הזה (אלא אם אבחן אותך איש מקצוע). ייתכנו מקרים של החלמה ספונטנית, אך הייתי מציעה לא לסמוך על כך, מאחר שהאחוזים נמוכים יחסית. חרדה והסתגרות יכולות גם להוביל לחרדה נוספת ולהסתגרות נוספת, כמעין "מעגל" שלילי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו