אחותי חרדה ממעליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי חרדה ממעליות
    אני
    15/10/2012

    שלום,
    אני מצטערת שכתבתי שתי הודעות רצופות (לא בכוונה) ועדיף לתת קדימות לאנשים שמחכים מתחתיי, אבל יש נושא נוסף שאני צריכה עזרה בו.
    אחותי הקטנה, בת 9 וכמה חודשים, מפחדת מאוד ממעליות מאז שנתקענו במעלית כתוצאה מעודף משקל בתא בבניין של סבתא שלי. מדובר בבניין חדש אבל המשפחה שלי לא חשבה פעמיים ולמרות שהזהרתי אותם בני המשפחה נכנסו יחדיו, 10 איש, למעלית שמיועדת ל-6 אנשים בלבד. המעלית "שקעה" לקומה -2 ומשם המשיכה כמה דצימטרים, וכשהמעלית נפתחה הדבר הראשון שראינו היה מדרגה בגובה שלושים סנטימטר, בערך. מאז אחותי פוחדת מאוד ממעליות - היא דרשה לעלות בניין של 10 קומות במדרגות, וכששכנענו אותה שאין סיבה לדאגה היא צרחה במעלית ונכנסה לפאניקה רצינית (וגם בכתה כשהנסיעה בת ה-30 שניות הסתיימה). זה מאוד מפריע לנו כיוון שיש לה נטייה לצרוח עם כל תזוזה קטנה. אנחנו גרים בקומה ראשונה ככה שהנושא לא מהווה בעיה משמעותית כשמדובר בבניין שלנו, אבל היא נכנסת לפאניקה אם לדעתה המעלית עומדת להיסגר או שהיא בת יותר משנתיים - שלוש.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי חרדה ממעליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי חרדה ממעליות - תגובה

    שרון לויט
    15/10/2012

    שלום לך,
    כדי להתגבר על בעייתה, אחותך צריכה לעבור חשיפה הדרגתית לגורם שמפחיד אותה- באופן מבוקר ושיטתי, שלא יציף אותה יותר מדי. ניתן לעשות זאת בטיפול קוגניטיבי התנהגותי אצל מטפל העוסק בטיפול בילדים בגילה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו