מיואש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואש
    מיואש
    17/10/2012

    שלום ד"ר,
    אני בן 36
    סובל מחרדה כללית+חברתית ודיכאון(בינוני?) אוניפולרי (או משהו כזה).
    נוטל כחודשיים לוסטרל(עלייההדרגתית כל 2-3 שבועות וכעת מזה 3 שבועות 150 מ"ד.
    נוטל קלונקס כל יום.(עליתי מ0.5 ליום ל1.25).
    בנוסף למיקטל(לחיזוק) וכנראה אתחיל 75 מ"ג (תחילת שבוע 3, כל שבוע 25 מ"ג).
    עדיין יש חרדות, עדיין יש דיכאון וניסיתי תרופות בחיי מכל מיני מש'.
    למעט סרוקסט(שהיה הכדור הראשון) כלום לא עזר(גנרי, לא עקבי, לא סבלני וכו').
    נותן צ'אנס כפי שהבנת לטיפול.
    למה זה לא עוזר?
    אני כזה עמיד לתרופות?דיכאון עמיד? חשוך מרפא?
    כמה זמן זה לוקח? 4-6 שבועות, 8 שבועות, 3 חודשים, שנה? 200 מ"ג, 300 מ"ג, מייצבים, אנטי - פסיכוטים, טריציקליים??
    ללא הקלונקס אני משותק.
    מרגיש שאף אחד לא יכול לתת לי תשובה באמת.
    אשמח לדעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/10/2012

    שלום לך,

    נראה שאתה מנסה טיפול תרופתי שלא ממש מאזן אותך. לעיתים, תרופות לא מספירות על מנת להגיע לאיזון. הדרך הטובה ביותר לשפר את המצב היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. במהלך CBT תוכל ללמוד כלים של שליטה והתמודדות יעילה בהווה וכיצד למנוע חזרתיות של ההפרעה בעתיד. שונה גם לבדוק את הטיפול התרופתי.

    בהצלחה,  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו