שאלה דחופה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה!!!
    חיה
    23/10/2012

    הי,אני בת 28 בגיל 11 עברתי התעללות מינית משהו מהמשפחה, ולפני שנתיים סיימתי קשר של 3 שנים בהם שנתיים וחצי הייתי שם יקב איומים וכפייה,זה היה נורא פשוט חייתי ע"י שלט מרחוק,למזלי לא הסכמתי לגור עימו יחד...כיום יש לי סיוטים ופחדים בכי בלילות,ושוהה המון בים לבדי בוכה וכותבת אשא עברתי בחיי,קורעת את הדפים ומשליכה אותם לים,אולי כך הזכרונות ימחקו, אך לצערי ממש לא...... כיום אני מטופלת ע"י פסיכולוגית מדהימה,ליאת פרי לרר וג"כ ע"י פסיכיאטרית אשר המליצה חי על הכדור TOPAMAX איני יודעת אם כדאי להתחיל בטיפול...*האם יש תופעות לוואי*האם אפשר להפסיק מהן בקלות*מה ההשלכות*האם הסביבה שמים לב על הפנים או ההתנהגות על לקיחת כדור פסיכיאטרי... תודה מראש על התשובות!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה!!! - תגובה

    שרון לויט
    23/10/2012

    היי חיה,
    התווית "כדור פסיכיאטרי" גורמת לחרדה אצל חלק מהאנשים, אך הסיבה היא סטיגמטית ולא מבוססת על עובדות אובייקטיביות. תופתעי אולי לדעת שאחוזים יחסית גבוהים מהאנשים בסביבתך נוטלים תרופות הנחשבות ל"תרופות פסיכיאטריות". בוודאי אינך יכולה לומר מי נוטל תרופה ומי לא, ואיזו תרופה הוא נוטל. לגבי תופעת הלוואי, הפסקת תרופה וכו', אני מציעה להתייעץ עם הפסיכיאטרית שלך. אל תתביישי לשאול אותה את כל השאלות שמטרידות אותך ולנהל איתה שיחה מעמיקה ככל שתרצי. מכל מקום, לא מדובר בתופעות לוואי חמורות או בהשלכות חמורות של הפסקת התרופה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו