לא טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא טוב
    שלכת אבן צור
    02/11/2012

    שלום,

    אני אחריי לילה של אלכוהול ואני מרגישה שבא לי לקבור את עצמי
    אני מרגישה שלא טוב לי
    אני אם חד הורית לילדה בת 3
    אבא שלה גם מתגורר איתנו ואנחנו כל הזמן רבים לידה.
    זה חורה לי אני כבר לא יכולה אין לי כוח
    אני בתסביכים כל הזמן שאם היא תיגדל בלי אבא שלה ופתאום יעלם לה
    כי הוא טוען שאם אנחנו לא ביחד הוא ייעלם לילדה.
    ומצד אחד לא יכולה כבר להיות איתו כי אנחנו רק רבים וצועקים לידה
    נמאס לי כבר בא לי למות לא יודעת מה לעשות כואב לי עליה כבר
    שהיא הולכת לגן ככה כשבבית יש צעקות
    מצד אחד הוא עוזר כלכלית ויש לה אבא
    מצד שני אם הוא יילך היא תיפגע מזה שהוא ייעלם לה ותשאל שאלות עליו ותבכה כי זה כבר קרה בעבר.
    אני מטופלת פסיכאטרית בכדורים ציפראמיל
    התחלתי עבודה חדשה ואין לי כוח כבר לכלום אין חשק!
    גם כל האלכוהול הזה מצטערת ששתיתי את זה בכלל
    תמיד אני יוצאת הרעה בכל דבר הוא מוציא אותי רעה
    אני לא יודעת אם אני מתחילה להכנס לדיכאון מפחדת לשקוע בזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משתתף ןמזדהה.

    גלעד
    02/11/2012

    ראשית ברצוני לומר שגרמת לי להזיל דמעה ,
    המצב הוא כ"כ לא פשוט ,
    אני אינני יכול ליעץ לך מה לעשות , זוהי החלטה שלך בלבד .
    אני במצבים דומים - דווקא כן נשארתי בבית וניסיתי להיות רגוע אפילו כשאישתי הייתה מנבלת את הפה , אני הייתי נושם נשימה ארוכה , לא עונהלה וזה פסק לאט לאט ,
    מסכנונה הילדה , תשתדלי לא להתייחס לעניניו של בעלך ,
    ותפסיקי עם האלכוהול , תאכלי אוכל בריא , תצאי להליכות (אפילו עם הילדה).
    רק טוב ובריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא טוב - תגובה

    שרון לויט
    02/11/2012

    היי שלכת,
    קודם כל, כדאי לפנות לייעוץ והכוונה במרכז למניעת אלימות במשפחה הקרוב למקום מגורייך (חפשי בגוגל). גם אם אין אלימות פיזית, אלימות מילולית ואיומים הם בהחלט אלימות. גישתו של אב הילדה כנגדך היא מאוד כוחנית, ונראה שאת צריכה עזרה בהתמודדות איתו. הגישה הזו יכולה לנבוע מפחד (שמא תעזבי אותו) ומחוסר בדרכי התמודדות אחרות, אך עדיין אין זה מצדיק את הסבל שלך. בנוסף, בהחלט יש מקום לשיפור בעניין התמיכה הרגשית ואולי גם הטיפול התרופתי שאת מקבלת. התייעצי עם הרופא המטפל לגבי שיפור התוצאות של הטיפול התרופתי (כולל אולי שינויים בטיפול), וכן כדאי לפנות לפסיכותרפיה, שיש סיכוי שתקבלי במרכז למניעת אלימות במשפחה (ואם לא, את יכולה לנסות לקבלה במקום אחר).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו