מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא טובשלכת אבן צור02/11/2012
שלום,
אני אחריי לילה של אלכוהול ואני מרגישה שבא לי לקבור את עצמי
אני מרגישה שלא טוב לי
אני אם חד הורית לילדה בת 3
אבא שלה גם מתגורר איתנו ואנחנו כל הזמן רבים לידה.
זה חורה לי אני כבר לא יכולה אין לי כוח
אני בתסביכים כל הזמן שאם היא תיגדל בלי אבא שלה ופתאום יעלם לה
כי הוא טוען שאם אנחנו לא ביחד הוא ייעלם לילדה.
ומצד אחד לא יכולה כבר להיות איתו כי אנחנו רק רבים וצועקים לידה
נמאס לי כבר בא לי למות לא יודעת מה לעשות כואב לי עליה כבר
שהיא הולכת לגן ככה כשבבית יש צעקות
מצד אחד הוא עוזר כלכלית ויש לה אבא
מצד שני אם הוא יילך היא תיפגע מזה שהוא ייעלם לה ותשאל שאלות עליו ותבכה כי זה כבר קרה בעבר.
אני מטופלת פסיכאטרית בכדורים ציפראמיל
התחלתי עבודה חדשה ואין לי כוח כבר לכלום אין חשק!
גם כל האלכוהול הזה מצטערת ששתיתי את זה בכלל
תמיד אני יוצאת הרעה בכל דבר הוא מוציא אותי רעה
אני לא יודעת אם אני מתחילה להכנס לדיכאון מפחדת לשקוע בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משתתף ןמזדהה.
גלעד02/11/2012ראשית ברצוני לומר שגרמת לי להזיל דמעה ,
המצב הוא כ"כ לא פשוט ,
אני אינני יכול ליעץ לך מה לעשות , זוהי החלטה שלך בלבד .
אני במצבים דומים - דווקא כן נשארתי בבית וניסיתי להיות רגוע אפילו כשאישתי הייתה מנבלת את הפה , אני הייתי נושם נשימה ארוכה , לא עונהלה וזה פסק לאט לאט ,
מסכנונה הילדה , תשתדלי לא להתייחס לעניניו של בעלך ,
ותפסיקי עם האלכוהול , תאכלי אוכל בריא , תצאי להליכות (אפילו עם הילדה).
רק טוב ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא טוב - תגובה
שרון לויט02/11/2012היי שלכת,
קודם כל, כדאי לפנות לייעוץ והכוונה במרכז למניעת אלימות במשפחה הקרוב למקום מגורייך (חפשי בגוגל). גם אם אין אלימות פיזית, אלימות מילולית ואיומים הם בהחלט אלימות. גישתו של אב הילדה כנגדך היא מאוד כוחנית, ונראה שאת צריכה עזרה בהתמודדות איתו. הגישה הזו יכולה לנבוע מפחד (שמא תעזבי אותו) ומחוסר בדרכי התמודדות אחרות, אך עדיין אין זה מצדיק את הסבל שלך. בנוסף, בהחלט יש מקום לשיפור בעניין התמיכה הרגשית ואולי גם הטיפול התרופתי שאת מקבלת. התייעצי עם הרופא המטפל לגבי שיפור התוצאות של הטיפול התרופתי (כולל אולי שינויים בטיפול), וכן כדאי לפנות לפסיכותרפיה, שיש סיכוי שתקבלי במרכז למניעת אלימות במשפחה (ואם לא, את יכולה לנסות לקבלה במקום אחר).
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

