מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עזרהנועה04/11/2012
שלום רב, אני בת 21. בגיל 15 היה לי חבר ראשון. נפרדתי ממנו לאחר כשנתיים וזאת משום שהחברות כבר לא הייתה רלוונטית לי ורציתי משהו אחר. משהו בי נשבר מעצם המחשבה שכל מה שהאמנתי בו לא קיים. הפרידה הייתה הליך קשה עבורי המלווה ובבחילות רבות והרגשה פנימית חזקה שאני נמצאת שאני עם מישהו שאני לא רוצה. שאני משקרת לעצמי. האמונה שלי באהבה נעלמה. כי הרי אהבתי מישהו ופתאום לא. מאז חלפו השנים ובכל פעם שאני מכירה מישהו וזה מתחיל להיות רציני ונוצרת קירבה הבחילות חוזרות לי והתחושה הפנימית הזאת שאני לא רוצה את הבן אדם שאיתי. יש לי עכשיו מישהו מקסים ושוב זה קורה לי. אני לא רוצה לוותר על זה אבל אני גם לא מצליחה להתעלם מכל התחושות שמתרחשות בגופי. תמיד חשבתי ללכת לטיפול פסיכולוגי אבל זה נורא הלחיץ אותי וזו גם הוצאה יקרה. אשמח לקבל איזשהו ייעוץ, משהו, שמישהו יגיד לי שהכל תקין. שאפשר לפתור את זה. שההרגשה הזאת היא לא אמיתי ושלא הגיוני שאני לא רוצה אף אחד. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
שרון לויט04/11/2012היי נועה,
פרידה מחבר ראשון, בייחוד בגיל ההתבגרות, היא קשה מאוד ומלווה ברגשות קשים ובתחושות פיזיות לא נעימות. לאחר תקופת אבל מסוימת, שיכולה להימשך אפילו שנה- שנתיים (בדומה לאבל על אדם שמת), בדרך כלל מתרחשת התאוששות וניתן לקיים קשר חדש, טוב ובריא. אפשר לומר שהאמונה באהבה חוזרת, ואנחנו נוכחים לדעת שניתן לאהוב יותר מאדם אחד במהלך החיים. ייתכן, שהתהליך הזה משום מה לא התרחש אצלך, ובמקום זאת הוטבעו בך אמונות שמפריעות לך לקיים קשר חדש. הייתי מציעה לפנות בכל זאת לטיפול פסיכולוגי, כדי לשנות את האמונות הללו. ניתן לנסות בתחנות לבריאות הנפש (מה שנקרא "מרפאות ציבוריות") ששם אפשר לקבל את הטיפול בחינם. בנוסף, קיימים סוגי טיפול שהם קצרי מועד, ולפיכך עלותם לטווח ארוך נמוכה יותר. אני מאמינה שאת יכולה בהחלט לעבור תהליך טיפולי שישנה בך את האמונות הללו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

