צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    נועה
    04/11/2012

    שלום רב, אני בת 21. בגיל 15 היה לי חבר ראשון. נפרדתי ממנו לאחר כשנתיים וזאת משום שהחברות כבר לא הייתה רלוונטית לי ורציתי משהו אחר. משהו בי נשבר מעצם המחשבה שכל מה שהאמנתי בו לא קיים. הפרידה הייתה הליך קשה עבורי המלווה ובבחילות רבות והרגשה פנימית חזקה שאני נמצאת שאני עם מישהו שאני לא רוצה. שאני משקרת לעצמי. האמונה שלי באהבה נעלמה. כי הרי אהבתי מישהו ופתאום לא. מאז חלפו השנים ובכל פעם שאני מכירה מישהו וזה מתחיל להיות רציני ונוצרת קירבה הבחילות חוזרות לי והתחושה הפנימית הזאת שאני לא רוצה את הבן אדם שאיתי. יש לי עכשיו מישהו מקסים ושוב זה קורה לי. אני לא רוצה לוותר על זה אבל אני גם לא מצליחה להתעלם מכל התחושות שמתרחשות בגופי. תמיד חשבתי ללכת לטיפול פסיכולוגי אבל זה נורא הלחיץ אותי וזו גם הוצאה יקרה. אשמח לקבל איזשהו ייעוץ, משהו, שמישהו יגיד לי שהכל תקין. שאפשר לפתור את זה. שההרגשה הזאת היא לא אמיתי ושלא הגיוני שאני לא רוצה אף אחד. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    שרון לויט
    04/11/2012

    היי נועה,
    פרידה מחבר ראשון, בייחוד בגיל ההתבגרות, היא קשה מאוד ומלווה ברגשות קשים ובתחושות פיזיות לא נעימות. לאחר תקופת אבל מסוימת, שיכולה להימשך אפילו שנה- שנתיים (בדומה לאבל על אדם שמת), בדרך כלל מתרחשת התאוששות וניתן לקיים קשר חדש, טוב ובריא. אפשר לומר שהאמונה באהבה חוזרת, ואנחנו נוכחים לדעת שניתן לאהוב יותר מאדם אחד במהלך החיים. ייתכן, שהתהליך הזה משום מה לא התרחש אצלך, ובמקום זאת הוטבעו בך אמונות שמפריעות לך לקיים קשר חדש. הייתי מציעה לפנות בכל זאת לטיפול פסיכולוגי, כדי לשנות את האמונות הללו. ניתן לנסות בתחנות לבריאות הנפש (מה שנקרא "מרפאות ציבוריות") ששם אפשר לקבל את הטיפול בחינם. בנוסף, קיימים סוגי טיפול שהם קצרי מועד, ולפיכך עלותם לטווח ארוך נמוכה יותר. אני מאמינה שאת יכולה בהחלט לעבור תהליך טיפולי שישנה בך את האמונות הללו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו