מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחושה נוזלית בתוך הראש שמשרה דיכאוןשלומי02/12/2012
בוקר טוב.אני בן 24 ובתקופה האחרונה בערך שלוש חודשים.קם בבוקר הכל טוב ויפה.ופעם ביום לפחות יש לי תחושה בראש של נוזליות כזה בתוך הראש כאילו משהו נספג או לא נספג מין צריבה קרה בשתי צדידה הראש.ומייד שזה מסתיים יש לי לחץ בעניים ומצב רוח ירוד ברמה שאין לתאר ועם זה באות לי מחשבות לא טובות .ואני פשוט הולך לישון..יש לציין שאני בגמילה מחשיש וקוק כבר במשך שנה נקי ובחודשים האחרונים זה פשוט קורה לי..אשמח לקבל תשובה מה יש לי ומה הטיפול לגביי זה????תודה רבה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה נוזלית בתוך הראש שמשרה דיכאון - תגובה
שרון לויט02/12/2012היי איציק,
אני מציעה להתייעץ עם רופא המשפחה המטפל בך, כדי שיפנה אותך לבדיקות המתאימות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו יצאתי מהרופא.הוא טוען ש..
שלומי02/12/2012הוא טוען שבעקבות השימוש בסמים יכול ליהיות שהכימיה בראש קצת נהרסה..ונתן לי מרשם לרמוטיב כדור טבעי ללא תופעות לוואי 250 פעמיים ביום למשך שלושה חודשים כדיי לייצב מחדש את הכימיה ואני מחוץ לכל הבאלגן הזה...מה המחשבה לגביי זה?? מה זה רמוטיב בכלל??? אשמח לעוד תשובה תודה מראש אתם נותנים פה אחלה עזרה לאנשים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו יצאתי מהרופא.הוא טוען ש.. - תגובה
שרון לויט02/12/2012היי איציק,
רמוטיב הינה תרופה ("קלה" יחסית) נוגדת דיכאון, המיועדת לשימוש ארוך טווח (לפחות מספר חודשים). לאחר מספר שבועות, מתחילים להרגיש שיפור במצב הרוח. ייתכן שהרופא מתכוון, שבעקבות שימוש בסמים קיים שיבוש במנגנון המוחי השולט על מצב הרוח, וכדי לחזור לאיזון ולהעלות את מצב הרוח יש להשתמש לתקופה מסוימת בנוגד דיכאון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

