עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אור
    04/12/2012

    כבר כמעט חודשיים שעברו מאז הניסיון ההוא שלי
    שהסתיים בטוב, למזלי. אני חושבת שבעצם אני מחפשת לשמוע שמישהו עבר, כמוני, נסיון אובדני והצליח לחזור לשיגרה אחרי כן. השיגרה שלי השתנתה מאוד מאז הנסיון.
    אשפוז, טיפול תרופתי, שיחות. כל כך התביישתי להיות במצב הזה. אפילו הפיגמה של המחלקה שלבשתי שם הייתה כזה דבר מביך. עזבתי לעת עתה את העבודה שלי. אני אדם נורמטיבי בסך הכל. לימודים, צבא, תואר ראשון, עבודה טובה. איך חוזרים לשיגרה? אני עכשיו מתחזקת בהדרגה. מבינה שהזדקקתי לאישפוז הזה. רוצה כל כך להתגבר על הקושי. לא מכירה את עצמי ככה. מה איתכם? קרה לכם משהו כזה? מכירים מישהו שחווה את זה והתגבר? מכירים מסגרת שיכולה לתת מענה ותמיכה למקרים כאלו? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    שרון לויט
    04/12/2012

    היי אור,
    מסגרות שיקומיות הניתנות במסגרת סל שיקום של משרד הבריאות עוזרות מאוד לאנשים במצבך. אני מציעה להיכנס לאתר האינטרנט של משרד הבריאות ולקרוא על שירותי סל שיקום, וכדאי לפנות ולברר את הקריטריונים לקבלת סל שיקום. קיימות כל מיני מסגרות, שניתנות כחלק מהשירותים המוצעים, המלוות את המשתקם בתוך הקהילה ועוזרות לו לחזור לתפקוד מלא (כמו דיור מוגן, סומכות וכו'). כל משתקם יכול לבחור ולבקש את המסגרת שנראית לו המתאימה ביותר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו