רעידות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רעידות
    אשקלונית
    12/01/2013

    לפני שלושה חודשים התחלתי לסבול מדיכאון שלווה בחרדות שלווו ברעידות
    בקשיי נשימה קיבלתי ציפארלקס שלא עזר גם במינון 20מג כעת אני מקבלת
    ויאפקס 150 מג שעוזר מצב הרוח והתפקוד השתפרו אבל הרעידות בידיים ממשיכות ובהמלצת הפסיכאטרית אני לוקחת כבר יותר מחודש חצי כדור לוריון למה עדיין יש לי רעידות? האם התמכרתי ללורין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות - תגובה

    שרון לויט
    12/01/2013

    שלום לך,
    לא ברור לי הקשר בין רעידות לבין התמכרות ללוריוון. ייתכן מאוד שאת ממשיכה לרעוד מאחר שהחרדה עדיין לא נעלמה לגמרי. רעידות נובעות פעמים רבות מחרדה, ויש לזכור שתופעות גופניות שנובעות מחרדה אינן מסוכנות, אינן מזיקות ואין מה לחשוש מהן כלל.
    לגבי התמכרות ללוריוון, זוהי אכן תרופה שגורמת לפיתוח תלות. לכן, בדרך כלל מומלץ לקחת אותה רק בעת הצורך ולא באופן קבוע, ולעיתים רחוקות ככל האפשר. שמעתי רופאים שטענו שבמינון כה נמוך, הסיכון לפיתוח תלות הוא נמוך יותר.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו