ייעוץ - עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ - עזרה בבקשה
    אורית
    29/01/2013

    שלום , אני מאוד רוצה להתייעץ עם פסיכיאטר או עם מישהו מומחה בתחום , אני אשמח לספר פה על בעייתי ואם תוכלו לכוון או להפנות אותי למישהו זה יכול להועיל .

    אני בת 29 חיה באיזור המרכז לבד , מאז ילדותי היתה לי בעיית קשב וריכוז ,
    קצת התקפות זעם אבל לא רציני , אמא היתה לוקחת אותי לאיבחונים וכו ,
    קיבלתי ריטלין אבל לא עזר לי כי זה עשה אותי אדישה , והפסיקו לי את הטיפול ,
    במשך הזמן עברתי כל מיני שינויים וטראומות שהתבטאו בעיקר בגירושים של הוריי
    תקיפה מינית בתיכון , המון בעיות חברתיות וכו , לא התמדתי בלימודים בגלל חלק מהבעיות
    טופלתי אצל פסיכולוגים וזה גם לא תמיד עזר , המראה שלי בתור נערה היה לא משהו פצעים והיתי ילדה שמנמנה האוכל היה הדבר היחידי שניחם אותי ועדיין מנחם,תמיד היתה לי אמונה שיש לי כוח נפשי חזק אחרי שיחות עם כל מיני סוגים של אנשים , לא התייאשתי , ואפילו שיניתי כמה הרגלים , היו לי תקופות מעולות בחיים אבל היו גם תקופות לא קלות אם היתי יכולה למדוד את כמות האכזבות לצד ההצלחות
    הכישלון תמיד כיכב . עד היום למעשה אני מתמודדת ללא טיפול תרופתי , החיים לצד אמא שלי ובעלה שלא תמיד חיבבתי אותו והיה לי קשה מאוד , החברה שלא תמיד היתה בשבילי
    האחים , חוסר הפרגון בבית חוסר התמדה בעבודות וכו ' , היו דיכאונות וחוסר לחיות , היו מכתבים אבל תמיד הרמתי את עצמי וניסיתי להתחיל מחדש - היום אני כבר גרה לבד , לא עובדת כבר שנה וחצי , מנסה להתמודד , האמנתי שמשנה מקום משנה מזל ואני מאמינה שהכל לטובה , עברתי לבד לעיר אחרת לצערי בגלל שאמא חלתה במחלה והיה צריך להשאיר אותה בסביבה סטרילית ..גרתי אצל אחותי וילדיה חצי שנה שבכלל לא היה לי איתה , מאז ומתמיד , אני כל הזמן אוכלת כל הזמןןןן רק ג'אנק , אני כל הזמן עייפה מאוד לפעמים גם לא נרדמת בלילה , וגם אם אני נרדמת וישנה טוב מרגיש לי שהגוף שלי לא סוחב ורוצה לישון , מה עושים ? למי לפנות ? עם מי להתייעץ ? אמרו לי כמה וכמה פעמים להתחיל תרופות והיתי מזמן אצל פסיכיאטר שהמליץ לי בהתחלה ואז אמר לי שאני בכלל לא צריכה , אין לי מושג מאיפה ממשיכים אנא עזרה בבקשה ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ - עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ - עזרה בבקשה - תגובה

    שרון לויט
    29/01/2013

    היי אורית,
    להערכתי, נקודת המוצא היא טיפול פסיכולוגי, ורצוי בגישה קוגניטיבית התנהגותית. זאת מאחר, שטיפול בגישה זו עשוי לתת לך כלים מעשיים להתמודדות עם בעיותייך וללמד אותך שיטות לפתרון בעיות וחזרה לתפקוד שאת רוצה בו. המטפל יכול לכוון אותך לפעולות ספציפיות שיעזרו לך לשנות את חייך, לשלב טכניקות של טיפול בהפרעות שינה, וכן להפנות אותך לפסיכיאטר, אם יהיה צורך. כאשר יש תקשורת בין המטפל לבין הפסיכיאטר, ייתכן שיהיה קל יותר להתאים לך גם טיפול תרופתי שיועיל לך. בנוסף, כדי לעזור לעצמך, כדאי מאוד להיות פעילה ככל האפשר, רצוי להקיף את עצמך באנשים אהובים ובפעילויות מהנות, בבית ובעיקר מחוצה לו. הדבר יעזור רבות לשיפור מצב הרוח, כמו גם פעילות גופנית.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אורית
    29/01/2013

    אני מודה לך מעומק הלב על התגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו