מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דכאון?אילה30/01/2013
אני חושבת שאני סובלת מדיכאון כבר תקופה ארוכה. לא טוב לי בשום תחום בחיי, נשואה בנישואים לא מאושרים, לומדת תואר שני שאני לא מעוניינת ללמוד. הבעייה היא שאני לא מצליחה לעשות את ההפרדה- אולי לא טוב לי והכל נראה שחור ולא מתאים בגלל הדיכאון, או שהדיכאון הוא בגלל שבאמת התואר והנישואין לא עושים לי טוב? איך אפשר לדעת? כעת אני במצב משותק, קפוא. לא מצליחה לקבל החלטה לגבי שום דבר בחיים. ש לי מבחן מחר לא מצליחה להתרכז בקושי לומדת. אציין שבתואר הראשון אהבתי ללמוד, "חרשתי" למבחנים והצטיינתי. מחשבות אובדניות מציפות אותי אבל ברור לי שלא אפגע בעצמי בשום אופן רק בשביל הילדים שלי. אני חיה מתה. לפני כחצי שנההלכתי לרופא המשפחה והוא נתן לי כדורים נוגדי דיכאון (שכחתי את שמם). לא הצלחתי להתמיד בלקיחתם ואיכשהו זה התמוסס והפסקתי לקחת אותם. מה גם שהוא ביקש ממני לשוב אחרי שבועיים לביקורת. אין סיכוי שאני מתמידה וקובעת ועושה כלום בתקופה הזו. מחפשת מילים איזושהי הכוונה, אפילו מועטה מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דכאון? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/01/2013אילה שלום,
הדרך הכי פשוטה והכי קצרה היא להתמיד בטיפול תרופתי אנטי דיכאוני כפי שהרופאה הציעה לך. כשתורידי את רמת הדיכאון הדברים יראו לך באור חיובי יותר אז תוכלי לכריך שוב את מצבך בחיים מבחינת הזוגיות, עבודה, תואר וכו׳. במצב רגשי ירוד בכול מקרה לא כדאי לקבל החלטות של שינוי. בנוסף, טיפול פסיכולוגי יכול לעזור לך להבין טוב יותר את מצבך. שווה להתיעץ עם פסיכולוג / ית. פסיכותרפיסט / ית.
מקווה שעזרתי,
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה פסיכותרפיסטית? האם את
הדר04/02/2013פסיכולוגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה פסיכותרפיסטית? האם את - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/02/2013פסיכולוגיה זה מדע של הנפש, פסיכותרפיה זה ריפוי של הנפש. בפועל, מבחינה קלינית גם פסיכולוג וגם פסיכותרפיסט עושים את אותה העבודה. אני פסיכותרפיסטית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

