b.p.d

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • b.p.d
    שירה
    02/02/2013

    b.p.d שלום אחרי תקופה ארוכה אני בת 30 גילו לי את התסמונת .
    פחות או יותר מהוא התהליך השיקום ?
    וכמה אחוזי נכות מדובר ? יש לי את רוב התסמינים שלה .
    האבחון היה ארוך ומתיש 5 פגישות כול אחת 3 שעות .
    תודה מרוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    b.p.d

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • b.p.d - תגובה

    שרון לויט
    03/02/2013

    היי שירה,
    לגבי אחוזי הנכות, זה מאוד אינדיבידואלי וצריך לשאול את הביטוח הלאומי. בדרך כלל, זה תלוי ברמת התפקוד של האדם. אם את מתכוונת לשיקום מטעם שירותי סל שיקום של משרד הבריאות, הם יכולים להציע לך ליווי בהתאם לרמת התפקוד ולמה שמתאים לך. קיימים שירותי חונכות או סומכות, שירותי דיור (הוסטלים, דיורים מוגנים) ושירותי שיקום בתעסוקה, שכוללים בין היתר ליווי במציאת עבודה.
    בנוסף, קיימים טיפולים פסיכולוגיים שהוכחו כיעילים, כגון DBT וסכמה תרפיה, ששייכים לגישה הרחבה יותר של הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי. ידוע לי ש- DBT ניתן לקבל גם בחלק מהמרפאות הציבוריות (כמו תל השומר ומרכזים לנפגעות תקיפה מינית), ולא רק באופן פרטי. ניתן לשלב גם טיפול תרופתי, שיכול להפחית באופן ניכר חלק מהסימפטומים הקשורים במצבי רוח.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו